اخبار و رویدادها

راهیان نور باید به مجموعه های مردمی بازگردد

خبرگزاری خبرنگاران-نشست راهیان نور: تجربه گردشگری تعالی بخش در دومین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به آن برگزار گردید.

28 اردیبهشت 1401

اپراتورهای ثابت و موبایل مخابراتی فعلا 10 درصد حق السهم بیش تر به دولت نمی پردازند، قانون جنجالی سال 1400 چگونه اجرا می گردد؟

طبق قانون بودجه سال 1400، شرکت های مخابراتی باید 10 درصد حق السهم بیش تر به دولت بپردازند؛ اما اغلب شرکت های مخابرات ثابت و موبایل تا زمان تمدید قرارداد خود مهلت دارند و فعلا مشمول این قانون نمی شوند.

27 اردیبهشت 1401

آغاز رزمایش نظامی هوایی مشترک آمریکا با عربستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع عربستان از آغاز تمرین نظامی مشترک نیروهای هوایی این کشور و امریکا خبر داد.

25 اردیبهشت 1401

با انواع کلاس پرواز در هواپیماها و ایرلاین ها آشنا شوید

کلاس پرواز، نوعی درجه بندی برای جایگاه ها و امکانات هواپیما است. ایرلاین ها به یاری این دسته بندی ها می توانند خدمات مختلف را با قیمت های متفاوتی به مسافران عرضه نمایند.

23 اردیبهشت 1401

شما بگویید؛ آیا سامسونگ باید سری نوت و S را جدا نگه می داشت؟

سامسونگ بعد از رونمایی از سری گلکسی S21 رسما اعلام کرد دیگر قصدی مبنی بر تولید سری گلکسی نوت ندارد و در واقع گلکسی نوت 20 و 20 اولترا آخرین بازماندگان این سری به حساب می آیند. نظرات مثبت و منفی زیادی در این رابطه منتشر شد اما شما چه فکر می کنید؟ آیا حذف سری...

22 اردیبهشت 1401

نجات سه کوهنورد خوزستانی مفقود شده از مرگ حتمی

خبرنگاران/خوزستان کوهنوردان نابلد به منطقه که بدون خبر قبلی و راهنما اقدام به کوهنوردی در کوه لیله منطقه تاراز خوزستان نموده بودند از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

20 اردیبهشت 1401

رونمایی از نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2

وبسایت HMD Global که همیشه اخبار به روز گوشی های برند نوکیا را منتشر می نماید، به طور رسمی نسخه دوم از گوشی هوشمند نوکیا C2 را معرفی نموده است.

19 اردیبهشت 1401

فعالیت اماکن ورزشی خراسان شمالی بلامانع است

خبرنگاران/خراسان شمالی دبیر کمیته سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی از شروع فعالیت اماکن ورزشی استان خبر داد.

18 اردیبهشت 1401

باقرزاده:سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه سابر کناره گیری کرد چون خسته بود!

فضل الله باقرزاده در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به استعفای اجرا شده به وسیله امین قربانی از راهنمایی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در خصوص علت این موضوع و تصمیم فدراسیون در رابطه با آن شرح داد.

18 اردیبهشت 1401

10 شهر نامرئی که واقعیت دارند!

شهرهای نامرئی در جهانسطح کره زمین از روز ازل تا به امروز محل زندگی انسان ها بوده است. اغلب رویدادهایی که به وسیله آنها صورت گرفته بر روی سطح زمین بوده اما در این بین عده ای بوده اند که به زیر زمین پناه برده و باعث پدید آمدن شهرهای نامرئی در جهان شده اند....

17 اردیبهشت 1401

جنایات ائتلاف سعودی علیه بیماران؛ 3 هزار کودک سرطانی یمن، در معرض خطر مرگ قرار دارند

جنایات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی این بار گریبانگر بیماران یمنی شده است؛ به نحوی که حملات این ائتلاف، باعث شده است که سه هزار کودک سرطانی یمن، در معرض خطر مرگ قرار داشته باشند.

16 اردیبهشت 1401

چه مدت بعد از بهبودی اُمیکرون دوز تقویت کننده تزریق کنیم؟

خبرنگاران/خراسان رضوی در حال حاضر سویه اُمیکرون کروناویروس موجب ابتلای هزاران نفر شده و کارشناسان بهداشت برای مقابله با آن دریافت دوز سوم واکسن را توصیه می نمایند.

15 اردیبهشت 1401

پیشرفت 76 درصدی کار در جهت رفت منطقه 2 آزادراه تهران، شمال

رئیس بنیاد مستضعفان در بازید مشترک رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور از منطقه 2 آزادراه تهران-شمال، از پیشرفت فیزیکی 76 درصدی باند اول این منطقه خبر داد.

13 اردیبهشت 1401

تأیید حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس

اسلاوچه ووجنسکی ‬در نشست خبری پیش از بازی پاختاکور با نسف قارشی در سوپرجام فوتبال ازبکستان نام خرید تازه باشگاه پرسپولیس را هم به میان آورد.

12 اردیبهشت 1401

بستری 13 بیمار نو کرونایی در استان قزوین

13 نفر در شبانه روز گذشته با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند.

11 اردیبهشت 1401

دروازه جهنم ترکمنستان خاموش می گردد

رئیس جمهوری ترکمنستان دستور خاموش کردن آتش سوزی دهانه گازی صحرای قراقوم موسوم به دروازه جهنم را صادر کرد.

9 اردیبهشت 1401

لحظه سقوط یک بندباز در سیرک

مرد بندباز هنگام قدم برداشتن روی طناب سقوط کرد و هر دو پایش شکست.

8 اردیبهشت 1401

قیمت انواع مرغ امروز 5 اسفند 1400

به گزارش خبرنگاران، قیمت مرغ در پنج اسفند 1400 به شرح زیر است:

5 اردیبهشت 1401

جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی

تهران (پانا) - طبق اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی بر اساس مصوبات روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه در کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی مقرر شد در ادامه تامین نهاده های دامی در سامانه بازارگاه، نهاده دامی بهمن و اسفند ماه یکجا تا انتها ماه بهمن تامین و تخصیص...

4 اردیبهشت 1401

وزیر خارجه عربستان با مقام آمریکایی درباره یمن گفتگو کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی روز دوشنبه در ریاض با یائیل لامبرت جانشین معاون امور خاور نزدیک وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و رایزنی کرد.

3 اردیبهشت 1401
تعداد: (708)