اخبار صنعت

با انواع کلاس پرواز در هواپیماها و ایرلاین ها آشنا شوید

کلاس پرواز، نوعی درجه بندی برای جایگاه ها و امکانات هواپیما است. ایرلاین ها به یاری این دسته بندی ها می توانند خدمات مختلف را با قیمت های متفاوتی به مسافران عرضه نمایند.

23 اردیبهشت 1401

دروازه جهنم ترکمنستان خاموش می گردد

رئیس جمهوری ترکمنستان دستور خاموش کردن آتش سوزی دهانه گازی صحرای قراقوم موسوم به دروازه جهنم را صادر کرد.

9 اردیبهشت 1401

جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی

تهران (پانا) - طبق اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی بر اساس مصوبات روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه در کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی مقرر شد در ادامه تامین نهاده های دامی در سامانه بازارگاه، نهاده دامی بهمن و اسفند ماه یکجا تا انتها ماه بهمن تامین و تخصیص...

4 اردیبهشت 1401

طرز تهیه خورش هویج؛ غذای ملس تبریزی

با طرز تهیه یک غذای خوش طعم تبریزی به نام خورش هویج با ما همراه باشید و یک سفره مجلسی و متفاوت با این غذا تدارک ببینید.

1 اردیبهشت 1401

سومین نمایشگاه صنایع روستایی و محصولات عشایری ایران؛ گزارش اختصاصی خبرنگاران

با توجه به نزدیکی ایام نوروز 96 و سال نو و احتیاج به تامین خوراکی های این ایام، بخش بزرگی از تولیدات نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران، در راستای محصولات مورد احتیاج مردم برای عید و فرصتی برای تمامی روستاییان و عشایران و تولیدکنندگان داخلی...

29 فروردین 1401

شروع عملیات اجرایی هتل هما اصفهان با حضور معاون رئیس جمهوری

عملیات اجرایی هتل پنج ستاره هما با سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی روز سه شنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی برای پذیرش 600 مسافر در شهر جهانگرد پذیر اصفهان شروع شد.

21 فروردین 1401

نیم نگاه به تعرفه خدمات پزشکی

تهران (پانا) - برنامه نیم نگاه که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می گردد، چهارشنبه 6 بهمن ماه به موضوع تعرفه خدمات پزشکی می پردازد.

12 اسفند 1400

ایران در فکر جذب بیش از پیش گردشگران چینی

ایران در پی جلب توجه گردشگران چینیبا توجه به این که ایران و چین در زمینه گردشگری و تبادل اطلاعات فرهنگی روابط خوبی با یکدیگر دارند، از این رو به نظر می آید که مسئولان فرهنگی و گردشگری ایران در حال برنامه ریزی های مثبت و کارایی برای استفاده و جذب گردشگران...

6 اسفند 1400

درخواست خطیبی از مسئولان: دست من را باز بگذارید تا آلومینیوم را به سطح سپاهان و فولاد برسانم

سرمربی آلومینیوم اراک از مسئولان استان اراک خواست دستش را باز بگذارند تا تیم آلومینیوم را از لحاظ ساختاری به سطح سپاهان و فولاد برساند.

6 اسفند 1400

آخرین شرایط تولید دستگاه تشخیص سرطان

دکتر حسین آفریده در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط سیکلوترون اظهار کرد: هنوز این طرح کلان ملی مورد حمایت قرار نگرفته که به تولید برسد.

5 اسفند 1400

بازی The Matrix Awakens برای پلی استیشن 5 کشف شد

سه گانه محبوب ماتریکس که با هنرنمایی کیانو ریوز هواداران زیادی دارد، پس از نزدیک به دو دهه غیبت در سینما، اواخر این ماه در فیلمی تازه به کارگردانی لانا واچوفسکی باز می شود و به نظر می رسد که یک بازی از آن روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

29 بهمن 1400

بازدید استاندار خراسان شمالی از ارگ تاریخی بلقیس

در 14 فروردین 97 استاندار خراسان شمالی از ارگ تاریخی بلقیس تماشا کرد.

24 بهمن 1400

خطرناک ترین دیدنی های دنیا، یازده خشمگین طبیعت و حیات وحش!

خطرناک ترین مکان های زمین و مرگبارترین دیدنی های طبیعت، چشم اندازی زیبا و دلفریب دارند، تا آنجا که بعضی از گردشگران ماجراجو به خود جرئت بازی با مرگ را می دهند. با خبرنگاران همراه باشید.

23 بهمن 1400

روباه گرفتارشده در سیم های خاردار نجات داده شد

خبرنگاران/کردستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سقز از نجات یک قلاده روباه معمولی گرفتار شده در سیم های خاردار مزارع کشاورزی منطقه حفاظت شده سقز اطلاع داد.

22 بهمن 1400

هر آنچه که باید از تغییرات قانون نو بدانید

قانون تازه مالیات بر ارزش افزوده از امروز اجرا می گردد که این قانون از مصوبه سال 1387 تغییرات قابل ملاحظه ای به خصوص در حذف معافیت ها داشته است.

18 بهمن 1400

5 پروژه برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور اجرا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، اجرای 5 پروژه ملی برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور عملیاتی شده است. برنامه هایی چون جایگزینی ذرت و سویا با ضایعات کشاورزی داخلی برای خوراک دام، طیور و آبزیان(1500 تن در ما)، فراوری خوراک دام از...

13 بهمن 1400

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 30 آذر 1400

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده هوای تهران تا حدودی آفتابی و در برخی ساعات ابری همراه با رگبار پیش بینی می شود. فردا 30 آذر ماه 1400 هوای تهران ابری و توام با رگبار خواهد بود و شاخص...

9 بهمن 1400

خودرو خودران و هرآنچه ضروری است درباره این فن آوری بدانیم

خودرو خودران یا Autonomous Vehicle که به اختصار AV نامیده می گردد؛ خودروهایی هستند که خیلی وقت پیش از کانسپت های رویایی به خودروهای واقعی تبدیل شدند. البته منظور ما تاکسی ها نیستند. بلکه قرار است راجع به خودروهایی صحبت کنیم که قرار نیست در زمان رانندگی؛ با آنها...

5 بهمن 1400

آورده 350 لیتر بر ثانیه ای پساب فاضلاب شهر سمنان

خبرنگاران/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: با ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان و تکمیل اتصال انشعابات خانگی، 350 لیتر بر ثانیه آب از محل پسآب فاضلاب شهر سمنان در افق این طرح محقق می گردد.

2 بهمن 1400

آتش نشانان شیراز منجی پدر و فرزند دو ساله اش شدند

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان با اقدام به موقع منجی پدر و فرزند دو ساله اش شدند.

29 دی 1400
تعداد: (136)