بازی The Matrix Awakens برای پلی استیشن 5 کشف شد

به گزارش وبلاگ استش، سه گانه محبوب ماتریکس که با هنرنمایی کیانو ریوز هواداران زیادی دارد، پس از نزدیک به دو دهه غیبت در سینما، اواخر این ماه در فیلمی تازه به کارگردانی لانا واچوفسکی باز می شود و به نظر می رسد که یک بازی از آن روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بازی The Matrix Awakens برای پلی استیشن 5 کشف شد

طبق گفته کاربری در رددیت، اطلاعات فاش شده از داده های پلی استیشن نتورک لو رفته است و به جز تعدادی عدد، یک عکس و عبارت عرضه روی پلی استیشن 5 اطلاعات دیگری در دسترس نیست. برای یافتن هر نکته قابل توجه دیگری، باید توجه خود را به تصویر منتشر شده در زیر معطوف کنیم؛ جایی که چشم انداز شهری دوردست که با رنگ سبز مشهور سری پوشانده شده قرار گرفته است و عبارت The Matrix Awakens, an Unreal Engine 5 experience مشاهده می گردد.

تعیین نیست که The Matrix Awakens یک بازی کامل خواهد بود یا تجربه ای کوتاه که از موتور بازی سازی اپیک گیمز بهره می برد؛ با این حال با نگاهی نام برجسته شده آنریل انجین 5 می توان فهمید که بازی نوعی همکاری بین توسعه دهنده این موتوربازی سازی و کمپانی سازنده ماتریکس یعنی برادران وارنر است که قصد دارند با آن نام فیلم نو را بر سر زبان ها بیندازند و از طرفی قدرت آنریل انجین 5 نو را به رخ صنعت بازی های ویدیویی بکشند.

آنریل انجین 5 نوترین موتور بازی سازی اپیک گیمز با پیشرفت در تکنولوژی نورپردازی و تکستچر است که برای اولین بار در ماه مه 2020 به نمایش گذاشته شد. این موتور که همچنان در حالت دسترسی زودهنگام است، مجموعه ای از دموهای فنی مختلف دریافت نموده و با وجود اینکه چندین بازی از آن استفاده می نمایند اما همچنان هیچ کدام از آن ها عرضه نشده اند. با توجه به تصویر فاش شده می توان نتیجه گرفت که این اثر احتمالا دموی دیگری باشد که به قصد بازاریابی ساخته شده باشد.

درباره اینکه چه زمانی ممکن است درباره The Matrix Awakens اطلاعات بیشتری کسب کنیم، در حال حاضر خبر موثقی وجود ندارد اما با توجه به اینکه فیلم Matrix Resurrections قرار است در 22 دسامبر امسال (1 دی 1400) در سینماها به نمایش درآید، به نظر می رسد که این اثر قبل از این تاریخ معرفی گردد. از طرفی مراسم گیم اواردز هم در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) در تئاتر مایکروسافت در لس آنجلس برگزار می گردد و این انتظار می رود که شاهد معرفی بازی نو ماتریکس در این مراسم باشیم. جف کیلی مجری مراسم بیان نموده که انتظار می رود 40 یا 50 بازی در این مراسم نمایش داده شوند.

لازم به ذکر است که در گذشته چندین بازی با نام های Enter The Matrix (2003)، Matrix: Path of Neo (2005) و Matrix Online (2005) به طور رسمی با اقتباس از این مجموعه ساخته شده اند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی The Matrix Awakens برای پلی استیشن 5 کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Matrix Awakens برای پلی استیشن 5 کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید