آی پد انعطاف پذیر؛ اختراع نو اپل!

به گزارش وبلاگ استش، شرکت اپل، به تازگی در حال طراحی پتنت جدیدی می باشد. سطحی با الگوی هندسی که می تواند به چندین شکل تبدیل گردد. مفهوم جدیدی که دیروز به وسیله اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده USPTO تایید و منتشر شد، اولین بار به وسیله Patently Apple کشف شد. او تمام جزئیات و پیاده سازی های ممکن را مورد آنالیز قرار داد.

آی پد انعطاف پذیر؛ اختراع نو اپل!

به گزارش وبلاگ استش، همانطور که مشاهده می کنید، کل سطح این طرح به اشکال هندسی مثلثی تقسیم می گردد که همگی قابلیت خم شدن در امتداد لبه ها را دارند. این ویژگی سبب می گردد تا کاربران به راحتی بتوانند قاب را خم نمایند و برای مشاهده راحت تر دستگاه خود را در هر زاویه و جهتی نگه دارند.

یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی های اختراع اپل این است که قاب خمیده می تواند علاوه بر دو برابر شدن، به عنوان یک پایه چند منظوره در نظر گرفته گردد. بعلاوه لوازم جانبی می توانند به یک سیستم ذخیره انرژی مکمل تبدیل شوند، که با انتقال مقداری از انرژی الکتریکی ذخیره شده در عناصر ساختاری، سبب افزودن انرژی به دستگاه مورد نظر خواهند شد. از این رو، اپل می گوید، این محصول را می توان به عنوان یک تشک شارژ نیز نامید.

آزادی شکل دادن قاب دستگاه به همراه یک پایه نگه دارنده، یک ویژگی شگفت انگیز است که نه تنها داشتن آن فوق العاده سرگرم نماینده به نظر می رسد، بلکه بسیار راحت تر از آن است که همواره در پی چیزی بگردید که دستگاه خود را روی آن نگه دارید. اپل نسبت به آنچه که تا به حال فراوری نموده است، طرح های بسیار بیشتری را، هم برای دستگاه های الکترونیکی و هم برای لوازم جانبی به ثبت رسانده است. امیدوار هستیم که این قاب هندسی شکل پذیر ، وارد بازار گردد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "آی پد انعطاف پذیر؛ اختراع نو اپل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پد انعطاف پذیر؛ اختراع نو اپل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید