سوئیت در تبریز ، مقرون به صرفه ترین نوع اقامت

به گزارش وبلاگ استش، سوئیت یاب با بهره گیری از نیروی محلی مجرب و تلفیق آن با فناوری روز، خدمات جدیدی در حوزه رزرو سوئیت در تبریز ارائه می نماید که مقرون به صرفه ترین نوع اقامت محسوب می گردد.

سوئیت در تبریز ، مقرون به صرفه ترین نوع اقامت

تبریز، به عنوان جهانشهر نام آشنای ایرانیان، بزرگ ترین قطب مالی شمال غرب کشور محسوب می گردد و با توجه به انتخاب این شهر به عنوان مرکز گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، حجم سفرهای گردشگری زیادی را به خود اختصاص داده؛ ولی در این میان کمبود واحدهای اقامتی، مشکلاتی را برای مسافرانی که به این شهر سفر می نمایند به وجود آورده است. در شهرهای گردشگرپذیر، مردم معمولا منازل شخصی خود را که به سوئیت یا منزل معروف شده، به صورت اجاره روزانه در اختیار مسافران قرار می دهند؛ ولی با توجه به بافت فرهنگی تبریز، مردم این شهر غالبا علاقه ای به چنین کاری از خود نشان نمی دهند که این موضوع نیز با توجه به تعداد محدود مراکز اقامتی، باعث شده تا قیمت هتل ها، مهمانپذیرها و حتی قیمت سوئیت در تبریز افزایش قابل توجهی داشته باشد.

گردشگرانی که به شهر اولین ها سفر می نمایند، عموما با تصور اینکه تبریز نیز جزو شهرهای کوچکی خواهد بود که افرادی کنار جاده، تابلو به دست، مشغول معرفی ویلا و سوئیت هستند، بدون پیش بینی و انتخاب محل اقامت خود راهی این شهر و به امید یافتن سوئیت مقرون به صرفه در تبریز وارد این کلانشهر می شوند. گردشگران به جای لذت بردن از جاذبه های این کهن شهر تاریخی، زمان زیادی را در خیابان های پرترافیک، برای جست وجوی هتل یا مهمانپذیر یا سوئیت اجاره ای در تبریز صرف می نمایند؛ ولی با توجه به محدود بودن چنین مراکزی در این شهر، خصوصا در روزهای پیک مسافرت، ظرفیت هتل ها و هتل آپارتمان ها تکمیل می گردد و اغلب گردشگران پیروز به یافتن محل اقامتی مناسب نمی شوند؛ بنابراین به اجبار شب را در پارک ها به صبح می رسانند.

سوئیت یاب، یکی از استارتاپ هایی است که با بهره گیری از نیروی محلی مجرب و تلفیق آن با فناوری روز، خدمات جدیدی در حوزه رزرو سوئیت در تبریز ارائه می نماید که مقرون به صرفه ترین نوع اقامت محسوب می گردد. گروه سوئیت یاب با جمع آوری اطلاعات کاملی از اقامتگاه ها، خانه های اجاره ای، سوئیت ها و منازل مبله در شهر اولین ها، بستری را فراهم نموده است تا مسافرانی که قصد سفر به تبریز را دارند، قبل از شروع سفر با مراجعه به سایت زیر اقامتگاه مورد علاقه خود را از بین اقامتگاههای تایید شده این مجموعه انتخاب نمایند.

www.suiteyab.com

بعلاوه در صورت احتیاج به کسب اطلاعات دقیق تر از مقصد سفر و مکان اقامتی خود، می توانید به وسیله بسترهای ارتباطی موجود، به صورت کاملا رایگان با مشاوران محلی ارتباط برقرار کنید و پس از کسب هدایت های مورد احتیاج، سوئیت یا آپارتمان مبله رزرو و با خیالی آسوده سفر خود را شروع کنید.

ارائه مشاوره تخصصی اجاره سوئیت، با بهره گیری از کادر مجرب بومی

از جمله مزایای اصلی سوئیت یاب می توان به ارائه تخصصی مشاوره اشاره نمود. با توجه به این که سوئیت یاب به صورت تخصصی، حوزه فعالیت خود را شهر تبریز قرار داده و با بهره گیری از توان کادر مجرب بومی، اطلاعات کامل به گردشگران ارائه می نماید، می توان گفت مشاوره های این سامانه تخصصی تر و بهتر از باقی سامانه های رزرواسیونی است که دامنه فعالیت وسیعی دارند. مسافران تبریز در سوئیت یاب علاوه بر هتل ها و سوئیت ها می توانند سایر اقامتگاه های خصوصی همانند آپارتمان های مبله، بومگردی، خانه مسافر و حتی خانه های روستایی صخره ای اطراف تبریز (کندوان) را رزرو نمایند.

واحدهای اقامتی در سوئیت یاب با توجه به قیمت بالای رزرو هتل ها و بعلاوه قیمت مسافرخانه های تبریز، به نسبت کیفیتشان در دسته بندی های متنوع برای سلیقه ها و بودجه های مختلف ارائه شده است؛ بنابراین گردشگران می توانند به وسیله این سامانه با اجاره سوئیت در تبریز مقرون به صرفه ترین نوع اقامت در این شهر را تجربه نمایند.

گردشگران می توانند با مراجعه به سامانه سوئیت یاب، به سادگی و با درنظر گرفتن منطقه، تاریخ، محدوده بودجه و مشخصات مد نظرشان، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب نمایند. بعلاوه امکان مشاهده تصاویر با کیفیت از هر سوئیت و آنالیز نظرات میهمان های قبلی در این سامانه فراهم شده تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده برای اجاره سوئیت در تبریز با مقرون به صرفه ترین قیمت اقدام نمایند.

منبع: کجارو

به "سوئیت در تبریز ، مقرون به صرفه ترین نوع اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیت در تبریز ، مقرون به صرفه ترین نوع اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید