اخبار سیاسی

راهیان نور باید به مجموعه های مردمی بازگردد

خبرگزاری خبرنگاران-نشست راهیان نور: تجربه گردشگری تعالی بخش در دومین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به آن برگزار گردید.

28 اردیبهشت 1401

شما بگویید؛ آیا سامسونگ باید سری نوت و S را جدا نگه می داشت؟

سامسونگ بعد از رونمایی از سری گلکسی S21 رسما اعلام کرد دیگر قصدی مبنی بر تولید سری گلکسی نوت ندارد و در واقع گلکسی نوت 20 و 20 اولترا آخرین بازماندگان این سری به حساب می آیند. نظرات مثبت و منفی زیادی در این رابطه منتشر شد اما شما چه فکر می کنید؟ آیا حذف سری...

22 اردیبهشت 1401

جنایات ائتلاف سعودی علیه بیماران؛ 3 هزار کودک سرطانی یمن، در معرض خطر مرگ قرار دارند

جنایات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی این بار گریبانگر بیماران یمنی شده است؛ به نحوی که حملات این ائتلاف، باعث شده است که سه هزار کودک سرطانی یمن، در معرض خطر مرگ قرار داشته باشند.

16 اردیبهشت 1401

پیشرفت 76 درصدی کار در جهت رفت منطقه 2 آزادراه تهران، شمال

رئیس بنیاد مستضعفان در بازید مشترک رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور از منطقه 2 آزادراه تهران-شمال، از پیشرفت فیزیکی 76 درصدی باند اول این منطقه خبر داد.

13 اردیبهشت 1401

دروازه جهنم ترکمنستان خاموش می گردد

رئیس جمهوری ترکمنستان دستور خاموش کردن آتش سوزی دهانه گازی صحرای قراقوم موسوم به دروازه جهنم را صادر کرد.

9 اردیبهشت 1401

جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی

تهران (پانا) - طبق اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی بر اساس مصوبات روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه در کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی مقرر شد در ادامه تامین نهاده های دامی در سامانه بازارگاه، نهاده دامی بهمن و اسفند ماه یکجا تا انتها ماه بهمن تامین و تخصیص...

4 اردیبهشت 1401

وزیر خارجه عربستان با مقام آمریکایی درباره یمن گفتگو کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی روز دوشنبه در ریاض با یائیل لامبرت جانشین معاون امور خاور نزدیک وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و رایزنی کرد.

3 اردیبهشت 1401

فرهاد آییش: من مصدقی نیستم

بازیگر خائن کشی کیمیایی گرچه علاقه چندانی به بازی در نقش شخصیت های واقعی ندارد، ولی بازی در نقش مصدق را پذیرفته است.

30 فروردین 1401

سومین نمایشگاه صنایع روستایی و محصولات عشایری ایران؛ گزارش اختصاصی خبرنگاران

با توجه به نزدیکی ایام نوروز 96 و سال نو و احتیاج به تامین خوراکی های این ایام، بخش بزرگی از تولیدات نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران، در راستای محصولات مورد احتیاج مردم برای عید و فرصتی برای تمامی روستاییان و عشایران و تولیدکنندگان داخلی...

29 فروردین 1401

کره شمالی دوربردترین موشک سال های اخیر خود را آزمایش کرد

ارتش کره جنوبی بامداد امروز یکشنبه گفت که کره شمالی یک پرتابه نامشخص را به سمت دریای شرقی که به دریای ژاپن نیز معروف است، شلیک کرد.

23 فروردین 1401

جشنواره تجلیل از پژوهشگران فردا برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور سال 1400 فردا پنجشنبه 25 آذرماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و عین اللهی وزیر بهداشت در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار...

26 بهمن 1400

صالحی امیری: ما نه به تحجر می اندیشیم نه به ولنگاری، زنان ما برای رسیدن به سکو بیش از مردان انگیزه دارند

مراسم تجلیل از مهین فرهادی زاد در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

25 بهمن 1400

سامسونگ در متاورس فروشگاه مجازی افتتاح می نماید

سامسونگ با افتتاح یک فروشگاه مجازی در دیسنترالند به متاورس پیوست. این فروشگاه با الهام از یکی از مهم ترین فروشگاه های فیزیکی غول کره ای به نام 837 که در نیویورک واقع است، ساخته می گردد و سامسونگ نام 837X را برای آن انتخاب نموده است.

20 بهمن 1400

هر آنچه که باید از تغییرات قانون نو بدانید

قانون تازه مالیات بر ارزش افزوده از امروز اجرا می گردد که این قانون از مصوبه سال 1387 تغییرات قابل ملاحظه ای به خصوص در حذف معافیت ها داشته است.

18 بهمن 1400

قیمت لیر امروز شنبه 11 دی 1400، لیر کاهشی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، قیمت لیر در اولین روز هفته یعنی شنبه 11 دی ماه به دو هزار و 210 تومان رسید، در مقایسه با روز گذشته 70 تومان کاهش یافت.

17 بهمن 1400

جیبوتی تنها نماند، مجمع الجزایر کومور (قمر) هم با ایران قطع رابطه کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، قطع رابطه کومور با ایران را تایید کرد.

7 بهمن 1400

بررسی ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین

ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین در نشستی تخصصی با حضور رئیس فرهنگستان هنر و سفیر چین در تهران بررسی شد. یکی از دغدغه های اصلی ما به عنوان سینماگران این است که بتوانیم زمینه هایی را فراهم کنیم تا با تولیداتی مشترک، سهمی را از بازار سینمای چین داشته باشیم....

23 دی 1400

تدوین الگوی برداشت معادن خوزستان لازم است

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به اینکه معادن نیز ازجمله کسب وکارهای بااهمیت و اثرگذار در زمینه اقتصاد کشور هستند گفت: حمایت از سرمایه گذاری در این بخش نیز نیازمند رویکردی کاربردی و توسعه محور است.

13 آذر 1400

امکان گشایش ال سی بین ایران و روسیه فراهم شد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا پیمان پاک گفت: مقدمات کار برای عضویت دائمی در اتحادیه مالی اوراسیا شروع شده، ولی این فرایند بین یک تا یک و نیم سال طول می کشد. در این مدت موافقت نامه فعلی تمدید می گردد.

30 آبان 1400

الکترونیکی شدن 30 مجله رشد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی مجلات الکترونیکی رشد را دارای رشد چشمگیر خواند و اظهار کرد هم اکنون، بالغ بر 30 عنوان از مجلات رشد، دارای صفحات اختصاصی در فضای فناوری و به شکل وب سایت هستند و روزانه شاهد آماری نزدیک به 60 هزار بازدید...

21 آبان 1400
تعداد: (159)