مقالات گردشگری

راهیان نور باید به مجموعه های مردمی بازگردد

خبرگزاری خبرنگاران-نشست راهیان نور: تجربه گردشگری تعالی بخش در دومین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به آن برگزار گردید.

28 اردیبهشت 1401

با انواع کلاس پرواز در هواپیماها و ایرلاین ها آشنا شوید

کلاس پرواز، نوعی درجه بندی برای جایگاه ها و امکانات هواپیما است. ایرلاین ها به یاری این دسته بندی ها می توانند خدمات مختلف را با قیمت های متفاوتی به مسافران عرضه نمایند.

23 اردیبهشت 1401

10 شهر نامرئی که واقعیت دارند!

شهرهای نامرئی در جهانسطح کره زمین از روز ازل تا به امروز محل زندگی انسان ها بوده است. اغلب رویدادهایی که به وسیله آنها صورت گرفته بر روی سطح زمین بوده اما در این بین عده ای بوده اند که به زیر زمین پناه برده و باعث پدید آمدن شهرهای نامرئی در جهان شده اند....

17 اردیبهشت 1401

جنایات ائتلاف سعودی علیه بیماران؛ 3 هزار کودک سرطانی یمن، در معرض خطر مرگ قرار دارند

جنایات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی این بار گریبانگر بیماران یمنی شده است؛ به نحوی که حملات این ائتلاف، باعث شده است که سه هزار کودک سرطانی یمن، در معرض خطر مرگ قرار داشته باشند.

16 اردیبهشت 1401

کاهش 3 درصدی ترددهای برون شهری نسبت به روز قبل

تهران (پانا) - آخرین اطلاعات دریافتی از 2368 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری طی شبانه روز گذشته، 3 درصد کاهش تردد را نسبت به روز قبل نشان می دهد.

9 اردیبهشت 1401

دروازه جهنم ترکمنستان خاموش می گردد

رئیس جمهوری ترکمنستان دستور خاموش کردن آتش سوزی دهانه گازی صحرای قراقوم موسوم به دروازه جهنم را صادر کرد.

9 اردیبهشت 1401

طرز تهیه خورش هویج؛ غذای ملس تبریزی

با طرز تهیه یک غذای خوش طعم تبریزی به نام خورش هویج با ما همراه باشید و یک سفره مجلسی و متفاوت با این غذا تدارک ببینید.

1 اردیبهشت 1401

سومین نمایشگاه صنایع روستایی و محصولات عشایری ایران؛ گزارش اختصاصی خبرنگاران

با توجه به نزدیکی ایام نوروز 96 و سال نو و احتیاج به تامین خوراکی های این ایام، بخش بزرگی از تولیدات نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران، در راستای محصولات مورد احتیاج مردم برای عید و فرصتی برای تمامی روستاییان و عشایران و تولیدکنندگان داخلی...

29 فروردین 1401

باور هایی غلط در ارتباط با هواپیما که باید به فراموشی سپرد

شایعاتی در مورد پرواز که ممکن است به اشتباه باور کرده باشیدبسیاری از افراد از پرواز کردن می ترسند و با به وجود آوردن دروغ ها و افسانه ها، باورهای غلطی را در بین مردم شایع می کنند. هدف از ایجاد این مقاله، نقض چندین مورد از باورهای غلط در ارتباط با هواپیماها...

27 فروردین 1401

کره شمالی دوربردترین موشک سال های اخیر خود را آزمایش کرد

ارتش کره جنوبی بامداد امروز یکشنبه گفت که کره شمالی یک پرتابه نامشخص را به سمت دریای شرقی که به دریای ژاپن نیز معروف است، شلیک کرد.

23 فروردین 1401

جنس های چینی جای هنر ایران را گرفته اند!

تمامی مسائل از قیمت مواد اولیه تا بحث بیمه برای همه هنرمندان چه باسابقه چه کم سابقه تر وجود دارد. هر کدام به نوعی درگیر این مسائل هستند و افرادی که وارد این حوزه می شوند، اگر یک سرمایه اولیه نداشته باشند، واقعا برایشان سخت است چون مواد اولیه یا گران شده...

22 فروردین 1401

شروع عملیات اجرایی هتل هما اصفهان با حضور معاون رئیس جمهوری

عملیات اجرایی هتل پنج ستاره هما با سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی روز سه شنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی برای پذیرش 600 مسافر در شهر جهانگرد پذیر اصفهان شروع شد.

21 فروردین 1401

نشست مذاکره کنندگان ایران، اتحادیه اروپا و 1

در ادامه مذاکرات وین، نشست مذاکره کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه اروپا و کشورهای 1+4 عصر سه شنبه به وقت محلی در هتل کوبورگ شروع شد.

15 اسفند 1400

گران ترین هتل های تهران

شاید برای بسیاری از افراد هزینه اقامت در یک هتل اهمیت زیادی داشته باشد اما گاهی برای بعضی تنها لوکس بودن یک هتل یا به اصطلاح یک انتخاب لاکچری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

10 اسفند 1400

سوئیت در تبریز ، مقرون به صرفه ترین نوع اقامت

سوئیت یاب با بهره گیری از نیروی محلی مجرب و تلفیق آن با فناوری روز، خدمات جدیدی در حوزه رزرو سوئیت در تبریز ارائه می نماید که مقرون به صرفه ترین نوع اقامت محسوب می گردد.

8 اسفند 1400

ایران در فکر جذب بیش از پیش گردشگران چینی

ایران در پی جلب توجه گردشگران چینیبا توجه به این که ایران و چین در زمینه گردشگری و تبادل اطلاعات فرهنگی روابط خوبی با یکدیگر دارند، از این رو به نظر می آید که مسئولان فرهنگی و گردشگری ایران در حال برنامه ریزی های مثبت و کارایی برای استفاده و جذب گردشگران...

6 اسفند 1400

موزه عکاسی جنگ در کرواسی افتتاح می گردد

عکس هایی از جنگی که زخم های آن هنوز هم احساس می گردد، به نمایش گذاشته خواهند شد تا به همه یادآوری نمایند که جنگ، تبعاتی خانمان برانداز برای همگان دارد.

28 بهمن 1400

خطرناک ترین دیدنی های دنیا، یازده خشمگین طبیعت و حیات وحش!

خطرناک ترین مکان های زمین و مرگبارترین دیدنی های طبیعت، چشم اندازی زیبا و دلفریب دارند، تا آنجا که بعضی از گردشگران ماجراجو به خود جرئت بازی با مرگ را می دهند. با خبرنگاران همراه باشید.

23 بهمن 1400

هر آنچه که باید از تغییرات قانون نو بدانید

قانون تازه مالیات بر ارزش افزوده از امروز اجرا می گردد که این قانون از مصوبه سال 1387 تغییرات قابل ملاحظه ای به خصوص در حذف معافیت ها داشته است.

18 بهمن 1400

سفری به بازار شب تایپه

یکی از جاذبه های تایپه، مرکز تایوان، بازار شب است که در آن هر چیزی پیدا می گردد. در این مقاله با این بازار رنگارنگی بیشتر آشنا خواهیم شد. با خبرنگاران همراه باشید.

13 بهمن 1400
تعداد: (128)