روانشناسی

با انواع کلاس پرواز در هواپیماها و ایرلاین ها آشنا شوید

کلاس پرواز، نوعی درجه بندی برای جایگاه ها و امکانات هواپیما است. ایرلاین ها به یاری این دسته بندی ها می توانند خدمات مختلف را با قیمت های متفاوتی به مسافران عرضه نمایند.

23 اردیبهشت 1401

درخواست خطیبی از مسئولان: دست من را باز بگذارید تا آلومینیوم را به سطح سپاهان و فولاد برسانم

سرمربی آلومینیوم اراک از مسئولان استان اراک خواست دستش را باز بگذارند تا تیم آلومینیوم را از لحاظ ساختاری به سطح سپاهان و فولاد برساند.

6 اسفند 1400

تکنیک های مثبت اندیشی؛ چگونه یک فرد مثبت اندیش باشیم!

بسیاری از افراد به علت مشغله کاری بالا و دغدغه های زیاد زندگی معمولا خسته و کلافه هستند و معمولا در پی راه حلی برای زندگی شاد و مثبت هستند، ما در این مقاله می خواهیم راه و روش مثبت اندیشی رو یاد بگیریم.

19 دی 1400

با این روش های ساده، پرخوری را درمان کنید

بسکمک از افراد بیش از حد غذا می ­خورند یا کنترل اشتهایشان سخت است؛ به­ خصوص با توجه به تنوع غذایی عصر حاضر و شیوه زندگی سریعی که امروزه وجود دارد. با این حال چند روش ساده علمی برای درمان پرخوری و کمک به تنظیم اشتها و کاهش خطرات پرخوری وجود دارد.

6 دی 1400

برترین روشهای درمان اسکار آکنه یا زخم جای جوش

لیزر فرکشنال برای درمان اسکار آکنه، اسکار عمل جراحی و اسکار سوختگی کاربرد دارد. می توان از این دستگاه برای برطرف چین و چروک و خطوط صورت یا آسیبدیدگی پوست ناشی از نور آفتاب نیز استفاده کرد. لیزر فرکشنال به درون لایه های عمیق پوست نفوذ می نماید و نور...

2 آذر 1400

مادر و نیازهای نوزاد

نیازی نیست که مادر از همه نظر کامل باشد. مادری که بتواند خود را با نیازهای کودکش هم ساز کند و بداند که او در هر مرحله ای از رشد چه نیازهایی دارد، مادری ایده آل به شمار میرود. مادر باید در هر سنی احتیاجات کودک را

19 مهر 1400

ریزش مو را با این گیاه معجزه گر به سادگی درمان کنید

کندش یکی از موثرترین گیاهان دارویی بر شمرده می گردد. خواص شگفت انگیز گیاه کندش می تواند هر شخصی را به سمت مصرف آن ترغیب نماید.

7 مهر 1400

رمانی روانشناسانه را در فرشته ساز بخوانید

کتاب فرشته ساز اثر استفان پرایس با ترجمه سامگیس زندی در نشر آموت منتشر شد.

5 مهر 1400

9 فایده عجیب دویدن برای سلامتی

4 تا 5 بار دویدن در هفته به صورت تناوبی را یکی از برنامه های روزمره خود قرار بدهید تا از منافع این ورزش بهرمند بشوید.

9 شهریور 1400

اگر نیمه شب از خواب بیدار می شوید و خوابتان نمی برد، این مطلب را بخوانید

بعضی از افراد شب ها تا دیروقت بیدار می مانند و به سرعت خوابشان نمی برد و این موضوع آنها را آزار می دهد. اما روش هایی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می توانید شب ها زود به خواب بروید.

13 مرداد 1400

تغذیه مناسب برای جلوگیری از ریزش مو

مهر/یک متخصص تغذیه ضمن اشاره به عوامل مختلف ریزش مو در خصوص اهمیت استفاده از ویتامین ها و پروتئین ها در برنامه غذایی به منظور جلوگیری از بروز این مشکل به ارائه نکات تغذیه ای پرداخت.

8 مرداد 1400

نوروفیدبک چیست و نوروفیدبک تراپی چگونه انجام می گیرد؟

نوروفیدبک (neurofeedback) روشی است که روانشناسان در درمان اختلالاتی مانند بیش فعالی و آسیب های مغزی به صورت نوروفیدبک تراپی استفاده می نمایند

17 تیر 1400

اینزاگی پس از کناره گیری از راهنمایی بنونتو: بعد از باخت ها مرا تنها گذاشتند

مهاجم سابق تیم فوتبال میلان در سرانجام رقابت های سری A اعلام نمود که به کار خود به عنوان سرمربی بنونتو سرانجام می دهد.

15 تیر 1400

قهوه معمولی یا فاقد کافئین؛ کدام یک برای بدن مناسب است؟

تحقیقات نشان داده است نوشیدن قهوه به صورت متعادل می تواند انرژی در دسترس بدن را افزایش دهد.

31 خرداد 1400

سیر صعودی میزان بستری و فوتی در بخش های ویژه

تهران (پانا) - فرمانده ستاد کرونای کلانشهر تهران با اشاره به اهمیت واکسیناسیون، گفت در تهران میزان بستری و میزان فوتی ها در بخش های ویژه سیر صعودی دارد و به نظر می رسد، رسیدن به سیر کاهشی به سادگی اتفاق نیفتد.

29 اردیبهشت 1400

برای کیسه صفرا چی خوبه؟

برای کیسه صفرا چی خوبه؟ زمانی که صفرای موجود در کیسه صفرا تبدیل به سنگ های کوچک و کریستالی می شوند می توان گفت که کیسه صفرا سنگ فراوری نموده است. سنگ صفرا می تواند از کلسترول بالا فراوری شده باشد که در این صورت با مصرف قرص های هورمونی و کنترل چربی...

27 فروردین 1400

از خون می ترسید؟ شاید به این بیماری مبتلا هستید!

همه ما ممکن است در شرایطی از دیدن خون احساس ناراحتی کنیم اما این حس را نباید با فوبیا اشتباه گرفت. هموفوبیا یک ترس شدید از دیدن خون یا انجام آزمایش یا دیدن تصاویر خون آلود است. این ترس می تواند تأثیر جدی بر زندگی فرد بگذارد، خصوصاً اگر تصمیم گرفته باشد...

1 بهمن 1399

دانشگاه محقق اردبیلی رتبه ششم در حوزه مهندسی و فناوری رتبه بندی تایمز را کسب کرد

دانشگاه محقق اردبیلی پیروز به کسب رتبه ششم در رتبه بندی موضوعی تایمز در حوزه مهندسی و فناوری 2021 شد.

26 آذر 1399

ارائه خدمات پزشکی و توزیع 5000 پرس غذای نذری در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

گروه جهادی منتظران ظهور با برپایی موکب خدمت رسانی در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان به مردم نیازمند این منطقه خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه کردند.

26 آبان 1399

بایدن پیروز نخستین مناظره با ترامپ بود

نتیجه نخستین نظرسنجی درباره عملکرد دونالد ترامپ و جو بایدن نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در اولین مناظره انتخاباتی حاکی است نامزد دموکرات ها(بایدن) با 60 درصد در مقابل ترامپ با 28 درصد، فرد پیروز در این مناظره بوده است.

14 آبان 1399
تعداد: (30)