رمانی روانشناسانه را در فرشته ساز بخوانید

به گزارش وبلاگ استش، کتاب فرشته ساز اثر استفان پرایس با ترجمه سامگیس زندی در نشر آموت منتشر شد.

رمانی روانشناسانه را در فرشته ساز بخوانید

به گزارش خبرنگار ، کتاب فرشته ساز اثر استفان پرایس با ترجمه سامگیس زندی در نشر آموت منتشر شد. این اثر به اسم یکی از ده کتاب برتر زبان هلندی در بیست و پنج سال گذشته انتخاب شد.

از جوایز دیگری که کتاب کسب نموده است می توان به جایزه ادبی جغد طلایی اشاره نمود؛ بعلاوه این کتاب نامزد دریافت جوایز ادبی آکو و لیبریس بود.

رمان فرشته ساز را می توان رمانی روانشناسی دانست که درباره دانش، مذهب و خرافات نوشته شد. این رمان با ترجمه فارسی آن به چهارده زبان زنده جهان ترجمه شد. براساس آن فیلمی هم در دست تهیه است و با اجازه نویسنده و ناشر به فارسی ترجمه شده است.

ماجرای کتاب این است که ویکتور هوپپه پس از بیست سال به زادگاهش، ولفهایم بازگشت. روستایی های کوته فکر به بازگشت ناگهانی او مشکوک می شوند، به خصوص وقتی پی می برند او سه نوزاد با خود آورده است که فقط چند هفته از عمرشان می گذرد. بچه ها به ندرت در انظار دیده می شوند و همین مسئله کنجکاوی ها را بیشتر تحریک می نماید.

زمانی که معلوم می گردد سه بچه مبتلا به بیماری وخیمی هستند، شایعه ها به اوج خود می رسند. سپس معین می گردد نه تنها بچه ها، خود دکتر هم گرفتار مشکلاتی است. او با خاطرات تلخ کودکی اش درگیر است و عاقبت تصمیمی می گیرد که باید برایش نامیرایی به ارمغان بیاورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رمانی روانشناسانه را در فرشته ساز بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانی روانشناسانه را در فرشته ساز بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید