اخبار مجلس

جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی

تهران (پانا) - طبق اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی بر اساس مصوبات روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه در کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی مقرر شد در ادامه تامین نهاده های دامی در سامانه بازارگاه، نهاده دامی بهمن و اسفند ماه یکجا تا انتها ماه بهمن تامین و تخصیص...

4 اردیبهشت 1401

هر آنچه که باید از تغییرات قانون نو بدانید

قانون تازه مالیات بر ارزش افزوده از امروز اجرا می گردد که این قانون از مصوبه سال 1387 تغییرات قابل ملاحظه ای به خصوص در حذف معافیت ها داشته است.

18 بهمن 1400

افزایش 40 درصدی نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی

تهران (پانا) - قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال زراعی1400-1401 نشان می دهد قیمت خرید محصولات بویژه محصولات استراتژیک مانند گندم، برنج، جو و ذرت بطور میانه بیش از 40 درصد رشد دارد.

18 شهریور 1400

سخنگوی دولت : هنرمندان بیمه بیکاری دریافت می نمایند

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد براساس مصوبه دولت هنرمندانی که یک سال حق بیمه خود را پرداخت نموده باشند، در صورت بیکاری حق بیمه دریافت خواهند کرد.

30 مرداد 1400

آذری جهرمی کارت زرد گرفت

در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس سوال عباس مقتدایی نماینده اصفهان درباره علت عدم تشریح و شفاف سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین الملل برای کاربران این شبکه اجتماعی (قبل از فیلتر شدن این پیام رسان) با وجود استقرار cdn های تلگرام...

19 مرداد 1400

تحقق 94 درصدی درآمدهای مالیاتی در2 ماهه 1400

تهران (پانا) - طی سال های اخیر و با تشدید تحریم ها که درآمدهای نفتی را به حداقل رساند، مالیات توانست سهم قابل توجهی درتأمین مالی بودجه و کشور ایفا کند. درحالی که درسال های نه چندان دور درآمدهای مالیاتی به طور کامل محقق نمی شد، اما از سال 1398 برای اولین بار...

16 تیر 1400

بازگشایی مدارس قوت گرفت، واکسیناسیون معلمان در مرداد

به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در مورد طرح رتبه بندی معلمان گفت: دولت لایحه رتبه بندی معلمان را تقدیم مجلس نموده و کلیات آن در کمسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده است و برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان پنج هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده...

2 تیر 1400

هشدار پلیس درباره ساعت کاری صنوف

به گزارش خبرنگاران، حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ساعت فعالیت صنوف در روزهای پایانی سال گفت: ساعت کار صنوف تغییر نکرده و همان ساعتی که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های آن اعلام شده بود، همچنان پا برجاست و واحدهای صنفی تا ساعت 20...

14 فروردین 1400

نمایندگان با تغییر سهمیه بندی بنزین مخالفت کردند

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با پیشنهاد نماینده تهران مبنی بر تغییر نحوه سهمیه بندی بنزین مخالفت کردند.

27 اسفند 1399

میرخلفی: بانک ملی گیلان میزان بدهی ایحاگستر را به دادگستری استان اعلام کرده است

رئیس شعب بانک ملی گیلان گفت: براساس مصوبه 5 بهمن کمیته حمایت قضایی از واحد های تولیدی و صنعتی گیلان، بانک ملی موظف شد که میزان طلب بانک از شرکت را اعلام کند.

19 اسفند 1399

انتقاد اعطا به اجرا نشدن مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون شهر تهران

تهران (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از اجرا نشدن مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون شهر تهران از سوی شهرداری تهران انتقاد کرد.

9 بهمن 1399

نگاهی گذرا به بودجه 1400 استان کرمان

خبرنگاران/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به تقدیم لایحه بودجه 1400 از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: در این لایحه تقدیمی برای اعتبارات تملک دارایی استان رشد 67 درصدی پیش بینی شده و لحاظ شده است .

19 دی 1399

احتمال ارائه لایحه بودجه 1400 به مجلس در هفته جاری

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: طی صحبت های اولیه اجرا شده بین دولت و مجلس، لایحه بودجه 1400 احتمالاً روز چهارشنبه هفته جاری تقدیم مجلس خواهد شد.

10 دی 1399

رغبتی: می دانستیم شکایت النصر رد می شود

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: می دانستیم شکایت النصر از پرسپولیس رد می شود.

24 آبان 1399

مجلس پیگیر ارائه اطلاعات وزارت نفت و نیرو به سامانه املاک است

نایب رئیس کمیسیون مالی مجلس گفت: اگر مجلس شورای اسلامی متوجه همکاری نکردن وزارت نیرو و وزارت نفت به منظور تکمیل اطلاعات سامانه املاک بشود، با ارائه تبصره ای با سرعت و فوریت نسبت به حل مشکل اقدام خواهد نمود.

17 مهر 1399

برگزاری فصل آینده لیگ برتر فوتسال در 2 گروه و ادامه لیگ دسته اول پس از اعلام آرای انضباطی و استیناف

با تصمیم اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، لیگ برتر در سال آینده در دو گروه شمال و جنوب برگزار می گردد.

14 شهریور 1399

پرونده ویلموتس در سازمان بازرسی کشور، پای جهانگیری هم وسط آمد!

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان قاضی زاده هاشمی درباره مسائل قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که حالا به فیفا شکایت کرده است گفت: اولین فردی که درباره رقم و عدد قرارداد ویلموتس شفاف سازی کرد بنده بودم که ابتدا توسط آقایان تکذیب ولی...

11 مرداد 1399

نیازمند الگوی جدیدی برای حکمرانی در کشور هستیم

منتخب تهران در مجلس یازدهم با انتقاد از تمرکز گرایی در ساختارهای اجرایی کشور گفت: امروز ساختار حکمرانی ما در کشور آنقدر در تصمیم گیری متمرکز شده است که برای مدیریت امور یک بخشداری یا دهداری هم از تهران مشخص تکلیف می کنیم.

31 تیر 1399

عناوین پربازدید علمی، پزشکی در 8 بهمن

اگر امروز پیروز به رصد اخبار علمی، پزشکی نشده اید، در این بسته برترین اخبار پزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

26 اسفند 1398

اصلاح ساختار بانکی مهم ترین چالش مالی کشور است

یک نماینده مجلس اصلاح ساختار بانکی را مه ترین چالش مالی کشور خواند.

22 دی 1398
تعداد: (22)