نمایشگاه دستاورد های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در مشهد افتتاح شد

به گزارش وبلاگ استش، با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی، نمایشگاه دستاورد های سازمان صنایع دریایی در مشهد افتتاح شد.

نمایشگاه دستاورد های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در مشهد افتتاح شد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ استش؛ رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی گفت: در این نمایشگاه 20دستاورد علمی و فناوری سازمان صنایع دریایی که همه ساخت نیرو های جوان و متخصص داخلی است در یکی از زیر مجموعه های سازمان صنایع دریایی رو نمایی شده است.

امیر دریادار امیر رستگاری اضافه کرد: موتور های برون نصب بنزینی دریایی، آزمایشگاه تست هیدرودینامیک پروانه های گام متغیر، سیستم های پیش برنده واتر جت، سیستم های پروانه های گام متغیر شناور ها و سامانه های کنترل خردگی هوشمند دریایی از جمله دستاورد های رونمایی شده در این نمایشگاه است.

وی گفت: بعلاوه خط مونتاژموتور های 200 اسب بخار بنزینی دریایی برای نخستین بار در کشور طراحی و در این نمایشگاه رونمایی شده است.

امیر دریادار امیر رستگاری اضافه کرد: علاوه بر حو زه نظامی آمادگی داریم در حوزه گردشگری و شیلات هم با توان متخصصان داخلی خدمت رسانی کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری هم در حاشیه این نمایشگاه گفت: شرکت های دانش بنیان را در وزارت دفاع تقویت میکنیم تا بتوانیم از دستاورد های نیرو های جوان و متخصص این سازمان ها در حوزه های غیرنظامی هم استفاده کنیم.

سورنا ستاری اضافه کرد: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری هم پشتیبانی لازم را در این خصوص انجام میدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمایشگاه دستاورد های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در مشهد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاورد های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در مشهد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید