آورده 350 لیتر بر ثانیه ای پساب فاضلاب شهر سمنان

به گزارش وبلاگ استش، خبرنگاران/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: با ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان و تکمیل اتصال انشعابات خانگی، 350 لیتر بر ثانیه آب از محل پسآب فاضلاب شهر سمنان در افق این طرح محقق می گردد.

آورده 350 لیتر بر ثانیه ای پساب فاضلاب شهر سمنان

حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان عصر شنبه 20 آذر 1400 در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان اظهار کرد:تصفیه خانه فاضلاب شهر سمنان در حال حاضر 100 لیتر بر ثانیه خروجی آب دارد که برای افق نهایی آن 350 لیتر بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: 230 کیلومتر طول شبکه فاضلاب شهری سمنان است که تا به امروز 60 درصد آن اجرایی شده است.

حمیدی اظهار داشت: تعداد 42 هزار انشعاب فاضلاب به منازل شهری فروخته شده که از این تعداد تا به امروز بالغ بر 25 هزار انشعاب به شبکه فاضلاب شهری سمنان متصل شدند.

وی تاکید نمود: باید در اجرای طرح فاضلاب شهری و افزایش ضریب اتصال منازل شهری به شبکه فاضلاب در سطح شهرهای استان تسریع یابد.

حمیدی با بیان اینکه استفاده از پسآب شهری برای تامین آب مورد احتیاج صنعت امری حائز اهمیت است، گفت: شهرداری سمنان ضروری است تا با همراهی و همکاری بخش خصوصی و صنعت، نسبت به ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهری به منظور استفاده صنعت از خروجی آب اقدام کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در خاتمه اظهار کرد: فاضلاب شهری در شهر سمنان بالغ بر 60 درصد و در شهرهای شاهرود و دامغان تا به امروز 40 درصد اجرایی شده است که ضرورت دارد از بخش خصوصی برای تسریع در این خصوص استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آورده 350 لیتر بر ثانیه ای پساب فاضلاب شهر سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آورده 350 لیتر بر ثانیه ای پساب فاضلاب شهر سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید