قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ استقلال ، ذوب آهن، شاهین بندر عامری ، پرسپولیس

به گزارش وبلاگ استش، خبرگزاری خبرنگاران- قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شده و تیم ها حریفان خود را شناختند.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ استقلال ، ذوب آهن، شاهین بندر عامری ، پرسپولیس

به گزارش وبلاگ استش، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی از ساعت 15 امروز با حضور محسن خلیلی و مهدی امیرآبادی برگزار گردید که نتایج آن به توضیح زیر است:

استقلال - ذوب آهن

گل گهر - پارس جنوبی جم

قشقایی شیراز - فولاد

آلومینیوم اراک - تراکتور

شاهین بندر عامری - پرسپولیس

خوشه طلایی ساوه - سپاهان

نساجی - ملوان

خیر خرم آباد - نفت آبادان

بازی های در روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه برگزار می گردد، البته بازی تیم هایی که درگیر مسابقات آسیایی هستند، بعد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.

تراکتور و آلومینیوم اراک زودتر از آنچه تصورش را می کردیم باید به مصاف هم بروند. رسول خطیبی و علیرضا منصوریان باید در چاچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم های سابق خود بروند. از ساعت 15 امروز قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار گردید که تراکتور و آلومینیوم اراک باید در اراک به مصاف هم بروند. بدون هیچ تردیدی این تقابل میان علیرضا منصوریان و رسول خطیبی یکی از مجذوب کننده ترین جدال های این مرحله است.

علیرضا منصوریان ابتدای فصل به اسم سرمربی تازه تراکتور انتخاب شد اما پس از گذشت 5 هفته و کسب یک پیروزی، یک شکست و سه مساوی از سمت خود برکنار شد. منصوریان پس از اینکه از سمت خود برکنار شد در مصاحبه ای گفته بود اخراج او از سرمربیگری تراکتور توهین به فوتبال ایران بوده است. در سوی دیگر رسول خطیبی که فصل موفقی را با آلومینیوم اراک پشت سر گذاشته بود، در اواسط فصل تصمیم گرفت به تراکتور برگردد و مجددا راهنمایی این تیم را به عهده بگیرد.

علیرضا منصوریان هم پس از کش و قوس های فراوان به اسم سرمربی تازه آلومینیوم اراک انتخاب شد تا این دو مربی کاملا در نقطه مقابل هم قرار بگیرند؛ منصوریان از تراکتور به آلومینیوم و رسول خطیبی از آلومینیوم به تراکتور آمده است. آلومینیوم و تراکتور که باید بازی برگشت خود را در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار می کردند، حالا زودتر از آنچه همه تصور می کردند در رقابت های جام حذفی به هم رسیدند تا شاهد جدال مجذوب کننده علیرضا منصوریان و رسول خطیبی با تیم های سابقشان باشیم. جدال دو تیم به علت حضور تراکتور در بازی های آسیایی، بعد از برگشت سرخ های تبریزی از بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ استقلال ، ذوب آهن، شاهین بندر عامری ، پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ استقلال ، ذوب آهن، شاهین بندر عامری ، پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید