تئاتر

فرهاد آییش: من مصدقی نیستم

بازیگر خائن کشی کیمیایی گرچه علاقه چندانی به بازی در نقش شخصیت های واقعی ندارد، ولی بازی در نقش مصدق را پذیرفته است.

30 فروردین 1401

تیپ ترسناک نوید محمدزاده در عیادت از آقای بازیگر

به گزارش وقت صبح، عیادت عجیب و ترسناک نوید محمدزاده از پدرام شریفی را ببینید.

13 اسفند 1400

بازی The Matrix Awakens برای پلی استیشن 5 کشف شد

سه گانه محبوب ماتریکس که با هنرنمایی کیانو ریوز هواداران زیادی دارد، پس از نزدیک به دو دهه غیبت در سینما، اواخر این ماه در فیلمی تازه به کارگردانی لانا واچوفسکی باز می شود و به نظر می رسد که یک بازی از آن روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

29 بهمن 1400

عکس نفیسه روشن در آغوش همسر دومش ، این مرد کیست؟!

خبرنگاران: نفیسه روشن که برای ماه عسل به سفر شمال رفته است حالا از خودش و همسر جدیدش عکسی منتشر کرده است که در ادامه می بینید.

24 دی 1400

10 جاذبه گردشگری که به شکل عجیبی متروکه شده اند

صنعت گردشگری به نام یکی از بزرگ ترین صنایع پول ساز در قرن بیستم به جهان آمد. البته هزاران سال است که انسان ها به قصد یادگیری و تفریح مسافرت می کنند، اما در بیشتر دوره های تاریخ بشری، چنین مسافرانی اشراف زاده های جامعه خود به تعداد می رفتند. یک انسان عادی،...

21 مرداد 1400

خبرنگاران محدودیت های جدید کرونایی در استان یزد اعلام شد

یزد- خبرنگاران- چهل و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری کرونا در یزد به صورت غیرحضوری برگزار گردید و از شنبه 18 اردیبهشت ماه جاری به مدت یک هفته به صورت یکنواخت دراستان محدودیت های جدیدی اعمال می گردد.

5 خرداد 1400

با شماری از مشهورترین جاذبه های دیدنی آنتالیا آشنا شویم

آنتالیا شهری زیبا در ترکیه است که در آن برای همه با هر نوع سلیقه کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارند. دیدنی های مشهور آنتالیا در سواحل مدیترانه قرار داشته و هر ساله انبوه گردشگران و مسافران محلی به آنها سفر می نمایند. اگر علاقه به بازدید از مشهورترین...

2 اردیبهشت 1400

شاعرانی که با جشنواره شعر فجر قهرند

عبدالجبار کاکایی می گوید متوجه نمی شود جشنواره شعر فجر کی آمد و کی رفت! او با طرح این پرسش که چرا جشنواره فیلم فجر از جشنواره شعر فجر قوی تر است و پاسخ به این پرسش، از شاعرانی می گوید که با جشنواره شعر فجر قهرند.

23 بهمن 1399

شهر باستانی افه سوس ازمیر

ازمیر ویرانه هایی از یک شهر باستانی رومی را در دل خود حفظ کرده و بازتابی از دوران طلایی امپراتوری روم را به علاقه مندان نشان می دهد. شهر باستانی افه سوس یکی از وسیع ترین و باعظمت ترین جاذبه هایی است که در ترکیه می بینید، جایی که ویرانه های عجایب جهان مثل...

12 آبان 1399

سینماهای آمریکا آماده بازگشایی، سلبریتی های مقوایی روی صندلی

اقداماتی همه جانبه ای در سالن های سینما برای مهار ویروس کرونا در نظر گرفته شده تا تماشاچیان بدون نگرانی حدود 3 ساعت در سالن سینما بمانند.

11 شهریور 1399

چاپ نمایشنامه بازیگر اصفهانی عرصه تئاتر، فصل مرگ سیمین رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، پناهی بجز بازیگری، دغدغه ادبیات هم دارد و سال هاست که می نویسد. فصل مرگ سیمین، اولین نمایشنامه او نیست، اما بعد از سال ها نوشتن و کسب تجربه، ترجیح داده است که اولین نمایشنامه چاپ شده اش باشد.

8 شهریور 1399

خبرنگاران دفتر باشگاه تئاتر تجربه در قم افتتاح شد

قم - خبرنگاران - مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان قم گفت: دفتر باشگاه تئاتر تجربه با هدف انسجام فعالیت های هنرجویان تئاتر حوزه هنری قم، با حضور جمعی از هنرمندان و اساتید نمایش افتتاح شد.

17 تیر 1399

سوگ جامه نگرشی شخصی و هنری به قصه رستم و سهراب دارد

نمایش سوگ جامه نگرش شخصی و هنری به داستان اساطیری شاهنامه فردوسی دارد.

15 بهمن 1398

تلاش شهرداری شیراز برای تکمیل 5 تقاطع حساس

معاون عمرانی و فتی شهرداری شیراز گفت که در بخش پل سازی پنج تقاطع حساس در این کلانشهر در دست اجرا قرار گرفته است که تلاش می شود تا سرانجام سال تکمیل و به بهره برداری برسند.

18 آذر 1398

اثر گروه موسیقی بوشهر به عنوان قطعه برتر کشور معرفی گردید

اثر شعر یادم ره از گروه موسیقی سیریا بوشهر به عنوان قطعه برتر کشور معرفی گردید.

24 آبان 1398