اثر گروه موسیقی بوشهر به عنوان قطعه برتر کشور معرفی گردید

به گزارش وبلاگ استش، اثر شعر یادم ره از گروه موسیقی سیریا بوشهر به عنوان قطعه برتر کشور معرفی گردید.

اثر گروه موسیقی بوشهر به عنوان قطعه برتر کشور معرفی گردید

به گزارش از ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اثر شعر یادم ره از گروه موسیقی سیریا در پایگاه موسیقی ما مهم ترین مرجع منبع خبری در این حوزه به عنوان قطعه برتر در کشور معرفی گردید.

محمدحسین زندویان اضافه نمود: پایگاه موسیقی ما 30 موسیقی از سراسر کشور در زمینه های مختلف پاپ، سنتی و تلفیقی به عنوان برتر معرفی کرد که اثر شعر یادم ره از استان بوشهر تولیدی گروه سیریا نیز به عنوان قطعه برتر شناخته شد.

او بیان نمود: این اثر 29 مرداد منتشر شده و تاکنون بیش از 201 هزار بار دانلود و شنیده شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: گروه سیریا در کسب این عنوان با گروه ها و خوانندگانی همچون احسان خواجه امیری، حسین روزبهانی، محمد اصفهانی، مهدی یراحی، فرزاد فرزین، علیرضا قربانی و محمد معتمدی رقابت نموده بود.

زندویان گفت: گروه موسیقی سیریا از هشت سال پیش تاکنون فعالیت خود را در زمینه موسیقی شروع نموده که در یک و نیم سال اخیر به صورت حرفه ای موسیقی تلفیقی با تمرکز بر موسیقی بوشهر را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: خواننده این گروه محمد لاریان از هنرمندان بوشهری است که در حال حاضر در نمایش هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز به کارگردانی سجاد افشاریان که پرمخاطب ترین تئاتر این ماه در تهران است، نقش آفرینی می نماید.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اثر گروه موسیقی بوشهر به عنوان قطعه برتر کشور معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر گروه موسیقی بوشهر به عنوان قطعه برتر کشور معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید