مصالح ساختمانی

پیشرفت 76 درصدی کار در جهت رفت منطقه 2 آزادراه تهران، شمال

رئیس بنیاد مستضعفان در بازید مشترک رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور از منطقه 2 آزادراه تهران-شمال، از پیشرفت فیزیکی 76 درصدی باند اول این منطقه خبر داد.

13 اردیبهشت 1401

معرفی شگفتی های طبیعی در دنیا

تعداد بسیار زیادی از مکان های زیبا و دیدنی در سراسر دنیا وجود دارند. شگفتی های طبیعی در دنیا آن چنان زیاد بوده که نمی توان آن ها را به راحتی در لیستی کوچک گنجاند و بعید به نظر می رسد افراد مختلف در تهیه این مورد به توافقی کامل دست پیدا نمایند. در ادامه...

17 دی 1400

تدوین الگوی برداشت معادن خوزستان لازم است

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به اینکه معادن نیز ازجمله کسب وکارهای بااهمیت و اثرگذار در زمینه اقتصاد کشور هستند گفت: حمایت از سرمایه گذاری در این بخش نیز نیازمند رویکردی کاربردی و توسعه محور است.

13 آذر 1400

تاریخچه قهوه خانه ها در ایران

قهوه خانه در آغاز همان گونه که از نامش پیداست، جای قهوه نوشی بود. نخستین قهوه خانه ها در ایران در دوره صفویان و به احتمال زیاد در زمان سلطنت شاه طهماسب در شهر قزوین پدید آمد و بعد در زمان شاه عباس اول در شهر اصفهان توسعه یافت. این شهر دومین مکانی است که...

24 مرداد 1400

کارگاه صنایع چوبی و یراق در آتش سوخت

آتش نشانان 5 ایستگاه آتش نشانی تهران در حادثه آتش سوزی یک کارگاه صنایع چوبی در آزادراه تهران قم توانستند در 5 ساعت عملیات بی وقفه، شعله های آتش را مهار و خاموش نمایند.

17 آذر 1399