طراحی گرافیکی و چاپ

با انواع کلاس پرواز در هواپیماها و ایرلاین ها آشنا شوید

کلاس پرواز، نوعی درجه بندی برای جایگاه ها و امکانات هواپیما است. ایرلاین ها به یاری این دسته بندی ها می توانند خدمات مختلف را با قیمت های متفاوتی به مسافران عرضه نمایند.

23 اردیبهشت 1401

هر آنچه که باید از تغییرات قانون نو بدانید

قانون تازه مالیات بر ارزش افزوده از امروز اجرا می گردد که این قانون از مصوبه سال 1387 تغییرات قابل ملاحظه ای به خصوص در حذف معافیت ها داشته است.

18 بهمن 1400

تماشاگران بدون رعایت پروتکل ها در آزادی، استقلالی ها ژستد را ایسلندی تشویق کردند

حضور تماشاگران در استادیوم آزادی در حالی رقم خورد که با وجود تاکیدهای اجرا شده، هواداران پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکردند.

10 دی 1400

نواختن زنگ مکتب شهادت در مدارس منتخب منطقه 19

خبرگزاری خبرنگاران- زنگ مکتب شهادت در مدارس منتخب منطقه 19 به مناسبت یوم الله 13 آبان، به صدا در می آید.

8 آذر 1400

آزیترومایسین، عوارض و کاربردها

آزیترومایسین یک آنتی بیوتیک است که برای درمان بعضی از بیماری های باکتریایی تجویز میشود و تاثیری در درمان بیماری های ویروسی ندارد.

23 آبان 1400

الکترونیکی شدن 30 مجله رشد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی مجلات الکترونیکی رشد را دارای رشد چشمگیر خواند و اظهار کرد هم اکنون، بالغ بر 30 عنوان از مجلات رشد، دارای صفحات اختصاصی در فضای فناوری و به شکل وب سایت هستند و روزانه شاهد آماری نزدیک به 60 هزار بازدید...

21 آبان 1400

مادر و نیازهای نوزاد

نیازی نیست که مادر از همه نظر کامل باشد. مادری که بتواند خود را با نیازهای کودکش هم ساز کند و بداند که او در هر مرحله ای از رشد چه نیازهایی دارد، مادری ایده آل به شمار میرود. مادر باید در هر سنی احتیاجات کودک را

19 مهر 1400

چگونگی برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت و پذیرش دانشجو

بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور چگونگی برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت و پذیرش دانشجو مشخص شد.

4 تیر 1400

معرفی کامل شرکت هواپیمایی فلای پرشیا

هواپیمایی فلای پرشیا یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی و تازه تأسیس است که به عنوان سومین ایرلاین استان فارس به حساب می آید و در شهر شیراز آغاز به کار کرد. قطب اول این ایرلاین فرودگاه بین المللی شیراز و قطب دوم آن فرودگاه بین المللی مهرآباد است.

23 فروردین 1400

شاعرانی که با جشنواره شعر فجر قهرند

عبدالجبار کاکایی می گوید متوجه نمی شود جشنواره شعر فجر کی آمد و کی رفت! او با طرح این پرسش که چرا جشنواره فیلم فجر از جشنواره شعر فجر قوی تر است و پاسخ به این پرسش، از شاعرانی می گوید که با جشنواره شعر فجر قهرند.

23 بهمن 1399

ماجرای کشف دندان کودک نئاندرتال در غار قلعه کرد

پروژه مطالعاتی بررسی شواهد حضور انسان در لبه شمالی فلات مرکزی یک پروژه بین المللی ایرانی- فرانسوی است که از حدود 10 سال قبل با بررسی بقایای انسانی در مناطقی از سمنان و دامغان آغاز شد که در ادامه با توجه به موقعیت قرارگیری غار قلعه کرد در لبه غربی فلات مرکزی...

21 بهمن 1399

استان فارس؛ هر 100 نفر 1.53 مترمربع فضای کتابخانه ای

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، نشست آسیب شناسی شرایط سرانه مطالعه در استان فارس با حضور روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، زهیر حیاتی از اساتید علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز، محمدرضا قانع، عضو انجمن کتابخانه های عمومی...

28 مهر 1399

چاپ نمایشنامه بازیگر اصفهانی عرصه تئاتر، فصل مرگ سیمین رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، پناهی بجز بازیگری، دغدغه ادبیات هم دارد و سال هاست که می نویسد. فصل مرگ سیمین، اولین نمایشنامه او نیست، اما بعد از سال ها نوشتن و کسب تجربه، ترجیح داده است که اولین نمایشنامه چاپ شده اش باشد.

8 شهریور 1399

ساماندهی از مؤسسات آموزشی حضوری دولتی انجام خواهد شد

مشاور وزیر علوم به تشریح جزئیات اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی پرداخت و گفت: در گام اول اجرای این طرح ساماندهی از مؤسسات آموزشی حضوری دولتی انجام خواهد شد.

8 مرداد 1399

خبرنگاران وزیر فرهنگ انگلیس مردم را به خرید روزنامه فراخواند

تهران-خبرنگاران- وزیر فرهنگ انگلیس از مطبوعات با عنوان چهارمین نیروی خدمات در شرایط فوق العاده یاد کرد و از مردم خواست تا با خرید روزنامه در دوره بحران کرونا، به سرپا ماندن این رسانه یاری نمایند.

27 خرداد 1399

معرفی محصولات توانبخشی که به عشق معلولان ساخته شدند

اواسط آذرماه سال جاری در روزی که به صورت اتفاقی مقارن با روز جهانی افراد دارای معلولیت بود، میزبان مرکز رشد فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی بودیم و در محیطی صمیمی قرار گرفتیم که تفکر خلاقانه و نوآورانه اعضای آن، نویدبخش اتفاقات...

10 بهمن 1398

انتخاب سخت: کتاب کاغذی یا کتاب صوتی؟ آنالیز نتایج یک پژوهش در این مورد

اگر زمان و حوصله به دست دریافت و خواندن یک کتاب چاپی را نداریم؛ گوش دادن به نسخه صوتی آن تقلب محسوب می گردد؟

24 دی 1398