کیکه ستین را به گواردیولا و کومان ترجیح می دهم!

به گزارش وبلاگ استش، ریکی پویج، ستاره جوان بارسلونا، از کیکه ستین به اسم کسی یاد نموده که بیشترین تاثیر را در پیشرفت او داشته است.

کیکه ستین را به گواردیولا و کومان ترجیح می دهم!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ استش، در تابستان گذشته و بعد از انتخاب رونالدو کومان به اسم سرمربی نو بارسلونا، این هلندی بیان کرد که نیازی به پدیده جوان و با استعداد بارسلونا یعنی ریکی پویج ندارد و او می تواند بلوگرانا را ترک کند. با این حال این بازیکن تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و خود را به کومان اثبات کند اما این موضوع هم باعث نشد که او در فصلی که گذشت بازی های زیادی در ترکیب بارسا انجام دهد.

ریکی پویج حالا در مصاحبه ای اظهار نظر عجیبی را مطرح نموده و اذعان داشته که کیکه ستین را به پپ گواردیولا و رونالد کومان ترجیح می دهد. او در این باره گفت: به خاطر نحوه درک کیکه ستین از فوتبال و نوع برخوردش با من، او(ستین) را انتخاب می کنم.

او بسیار به من نزدیک بود، خیلی به من یاری کرد و چیزهای زیادی از او آموختم.

پویج بعلاوه در اظهارنظری جالب بیان کرد که در صورت ترک بارسا دوست دارد راهی منچستر سیتی گردد. او گفت: به دلیل سبک بازی و به دلیل اینکه آنها مربی ای دارند که مثل من فوتبال را می فهمد، منچسترسیتی را انتخاب می کنم. با این حال در حال حاضر از حضور در بارسلونا راضی هستم و برنامه ای برای جدایی از این تیم ندارم.

پویج درباره پدری: او بازیکنی است که به خاطر سن پایین، دقایق زیادی که به میدان رفته و عملکردش بیش از همه من را متعجب نموده است. او کیفیت بالای خود را نشان داده و مطمئناً در آینده رقم زننده شادی های زیادی برای باشگاه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کیکه ستین را به گواردیولا و کومان ترجیح می دهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیکه ستین را به گواردیولا و کومان ترجیح می دهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید