توقف مذاکرات تِراِشتگن با بارسلونا

به گزارش وبلاگ استش، دروازه بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا می گوید مذاکرات برای تمدید قراردادش فعلاً متوقف شده است.

توقف مذاکرات تِراِشتگن با بارسلونا

به گزارش وبلاگ استش، مارک آندره تِراِشتگن که تا سرانجام ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد بارسلوناست، هنوز برای تمدید قراردادش با این باشگاه کاتالونیایی به توافق نرسیده است. با این حال امضای قرارداد جدید بین طرفین قریب الوقوع است و گفته می گردد این دروازه بان 28 ساله می خواهد خود را تا چهار یا پنج سال دیگر به آبی واناری ها متعهد کند.

تِراِشتگن که گفته می گردد یوونتوس، بایرن مونیخ، چلسی و پاری سن ژرمن او را زیرنظر دارند، در گفت وگوی زنده اینستاگرامی گفت: مذاکرات اولیه ای با بارسلونا برای تمدید قرارداد داشتیم، اما همانطور که گفتم فعلاً ادامه این مذاکرات را به بعداً موکول کردیم چون در حال حاضر چیزهای مهمتری وجود دارند. من از بودن در بارسلونا خیلی خوشحالم و شرایط ورزشی در اینجا خوب است و تیم عالی کار می نماید. دیگر چه چیزی می توانم بخواهم؟

این دروازه بان آلمانی که در سال 2014 از بوروسیا مونشن گلادباخ به بارسلونا پیوست، بند فسخ 180 میلیون یورویی در قراردادش دارد. او تا به امروز با بارسلونا چهار قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توقف مذاکرات تِراِشتگن با بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف مذاکرات تِراِشتگن با بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید