خبرنگاران رنگ آبی شیوع کرونا در خراسان شمالی به 2 شهرستان رسید

به گزارش وبلاگ استش، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: با تغییر رنگ آبی جاجرم به زرد، شمار شهرستان های با شرایط شیوع آبی کرونا در این استان به 2 مورد رسید و تعداد شهرستان های زردرنگ به 6 مورد افزایش یافت.

خبرنگاران رنگ آبی شیوع کرونا در خراسان شمالی به 2 شهرستان رسید

مهدی کرامتی، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ استش گفت: هم اکنون تنها شهرستان های گرمه و راز و جرگلان در این استان از نظر میزان همه گیری کرونا شرایط بهتری داشته و آبی تلقی می شوند.

وی اضافه کرد: شهرستان جاجرم که تا چند روز پیش از نظر شیوع کووید 19 آبی محسوب می شد، در ارزیابی های جدید به رنگ زرد درآمده است.

وی با بیان اینکه استان در شرایط حساسی به سر می برد، گفت: عادی شدن بیماری کووید 19 در نگاه مردم و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی می تواند شرایط نامناسبی را برای استان رقم بزند و با غفلت مردم هر آن ممکن است رنگ استان به شرایط نارنجی و قرمز برگردد.

وی از عموم مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و فاصله گذاری اجتماعی را در نظر داشت باشند.

تا دیروز شهرستان های فاروج، گرمه و جاجرم شرایط آبی و پنج شهرستان دیگر خراسان شمالی در شرایط زرد شیوع کرونا به سر می بردند اما امروز به شمار شهرهای زرد استان یک شهر دیگر اضافه نموده شد.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رنگ آبی شیوع کرونا در خراسان شمالی به 2 شهرستان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رنگ آبی شیوع کرونا در خراسان شمالی به 2 شهرستان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید