وی جایزه یک عمر فعالیت سینمایی اش را به منظور همراهی با مردم اصفهان به آنها و زاینده رودخشکیده تقدیم کرد

به گزارش وبلاگ استش به نقل از ایلنا بیست و یکمین دوره جشن حافظ برگزار و جوایز برندگان اهدا شد. در این مراسم جایزه علی معلم به مسعود کیمیایی برای یک عمر فعالیت هنری و به بهانه آخرین فیلم او خون شد اهدا شد.

وی جایزه یک عمر فعالیت سینمایی اش را به منظور همراهی با مردم اصفهان به آنها و زاینده رودخشکیده تقدیم کرد

مسعود کیمیایی به علت کسالت در این مراسم حضور نداشت. جواد طوسی جایزه این فیلمساز را دریافت و گفت که مسعود کیمیایی جایزه اش را به مردم اصفهان و آب خشکیده زاینده رود تقدیم می نماید.

بیست و یکمین دوره جشن حافظ یاد علی لندی را گرامی داشت و با اهدای یادبودی از خانواده این نوجوان فداکار تقدیر کرد.

در این مراسم تندیس جشن حافظ به کادر درمان به مصطفی جلالی فخر (منتقد سینما) به نمایندگی اهدا شد. جلالی فخر گفت: به نمایندگی از همکاران آرزو می کنم آرام آرام به روزگار پیش از کرونا بازگردیم و شاهد رشد سینمای ایران باشیم.

بعلاوه همسر مرحوم پیمان ابدی از بدلکاران سینما که در یک پروژه جان خود را از دست داده بود، تندیس حافظ را به مادر ارشا اقدسی اهدا کرد. مادر ارشا اقدسی گفت: تقدیر از بدلکاران در یک مراسم سینمای خواسته پسرم بود و این موضوع رخ داد. من از این موضوع خشنود هستم.

بعضی از برندگان جشنواره که تندیس حافظ دریافت کردند شامل:

  • برترین بازیگر کمدی تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی به ژاله صامتی و پژمان جمشید برای سریال زیر خاکی
  • برترین سریال جشن حافظ در تلویزیون و شبکه خانگی به محمدرضا تخت کشیان برای تهیه کنندگی زخم کاری
  • برترین چهره تلویزیونی سروش صحت برای برنامه کتاب باز

جشن حافظ، نخستین جشن خصوصی سینمای ایران است که از سال 76 برگزار می گردد. پس از درگذشت مرحوم علی معلم، امید معلم دبیری این رویداد را برعهده گرفته است.

منبع: خبرکانادا

به "وی جایزه یک عمر فعالیت سینمایی اش را به منظور همراهی با مردم اصفهان به آنها و زاینده رودخشکیده تقدیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وی جایزه یک عمر فعالیت سینمایی اش را به منظور همراهی با مردم اصفهان به آنها و زاینده رودخشکیده تقدیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید