ثبت نام مجدد رشته های بدون کنکور دانشگاه ها از امروز شروع می گردد

به گزارش وبلاگ استش، ثبت نام و انتخاب رشته برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 هستند از امروز 14 آذر شروع می گردد.

ثبت نام مجدد رشته های بدون کنکور دانشگاه ها از امروز شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ استش، ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز یکشنبه چهاردهم آذرماه آغاز می گردد و تا روز شنبه 20 آذرماه ادامه دارد.

به اطلاع متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تکمیل نگردیده، می رساند پذیرش در این مرحله برای رشته محل های مذکور براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در نوبت بهمن ماه صورت می گیرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محل های مربوط به پذیرش فوق همزمان با آغاز ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد. متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای ثبت نام در روز های فوق به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام مجدد رشته های بدون کنکور دانشگاه ها از امروز شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مجدد رشته های بدون کنکور دانشگاه ها از امروز شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید