اعتبارات ویژه برای مقابله با کرونا در مدارس

به گزارش وبلاگ استش، 32 میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا در مدارس مازندران اختصاص یافته است.

اعتبارات ویژه برای مقابله با کرونا در مدارس

به گزارش خبرنگار از ، علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پروش مازندران گفت: 32 میلیارد و 670 میلیون ریال به عنوان سرانه بهداشتی ، برای آماده سازی و ضد عفونی کردن ببیش از سه هزار مدرسه استان اختصاص یافته است که بزودی به این مدارس پرداخت می گردد.

او اضافه نمود : این اعتبارات برای خرید مواد شوینده ، ضد عفونی نماینده، و ملزومات یاری های اولیه بهداشتی در اختیار مدیران مدارس قرار می گیرد و اداره سلامت آموزش و پرورش مازندران بر نحوه هزینه کرد این اعتبار نظارت خواهد نمود.

مدیرکل آموزش و پروش مازندران گفت: 22 میلیارد ریال نیز طی هفته گذشته به حساب مدارس استان واریز شد که بی سابقه بوده و بخش قابل توجهی از مسائل مدارس مازندران با این سرانه سالانه برطرف شده است.

سعدی پور با اشاره به اینکه سعی شده از تعطیلی مدارس برای آموزش فرهنگیان استفاده گردد ، گفت : دوره هشت ساعته ضمن خدمت برای تمامی معلمان در نظر گرفته شده که تا به امروز بیش از 12 هزار فرهنگی مازندرانی در آن شرکت نموده اند.

او اضافه نمود : سایت اطلاع رسانی و کانال رسمی آموزش و پرورش مازندران به طور 24 ساعته پیغام های آموزشی را منتشر می سازند تا دانش آموزان، خانواده ها و تمامی معلمان استان از آن استفاده نمایند.

انتهای پیغام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعتبارات ویژه برای مقابله با کرونا در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات ویژه برای مقابله با کرونا در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید