فراوری ماسک هایی از جنس پنبه و ابریشم به همت هنرمندان صنایع دستی

به گزارش وبلاگ استش، سرپرست دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی از فراوری ماسک هایی از جنس پنبه، ابریشم و پشم اطلاع داد.

فراوری ماسک هایی از جنس پنبه و ابریشم به همت هنرمندان صنایع دستی

ویدا توحدی امروز دوشنبه 20 مرداد 99 در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ استش، با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به همه گیری این بیماری قرار است همه افراد از ماسک استفاده نمایند، هنرمندان صنایع دستی به منظور تشویق هرچه بیشتر عموم مردم برای استفاده از ماسک، نسبت به فراوری محصولاتی زیبا و از جنس ابریشم، پنیه و پشم اقدام نموده اند.

او اضافه کرد: این ماسک ها توسط هنرمندان خوش ذوق صنایع دستی فراوری می گردد و با توجه به زیبایی آن ها و نیز سازگاری با محیط زیست مورد استقبال مصرف نمایندگان و مردم قرار گرفته است.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی ادامه داد: در حال حاضر روزانه بین چهار تا پنج هزار ماسک با استفاده از پارچه هایی از جنس، ابریشم، پنبه و پشم توسط هنرمندان صنایع دستی فراوری می گردد.

او اعلام نمود: این محصولات توسط هنرمندان استان های مختلف از جمله گلستان، تهران، اصفهان، خراسان جنوبی، گیلان و زنجان فراوری و به بازار عرضه می گردد.

منبع: میراث آریا

به "فراوری ماسک هایی از جنس پنبه و ابریشم به همت هنرمندان صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک هایی از جنس پنبه و ابریشم به همت هنرمندان صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید