بزرگترین نکته دوربین زوم پریسکوپ iPhone 14 Pro Max معین شد

به گزارش وبلاگ استش، به گفته تحلیلگر معتبر اپل، مینگ چی کو، بزرگنمایی پریسکوپ در iPhone 14 Pro Max وجود دارد و ویژگی معین کننده مدل های 2022 خواهد بود.

بزرگترین نکته دوربین زوم پریسکوپ iPhone 14 Pro Max معین شد

به گزارش خبرنگار ، به نقل از phonearena، طبق معمول، شرکت اپل در خصوص دوربین های زوم در آیفون، در سایه کمین نموده و منتظر افت قیمت قطعات و پیشرفت فناوری به وسیله دیگران است و بلافاصله در فرصت مناسب یک گوشی آیفون با بزرگنمایی پریسکوپ مخصوص خود را معرفی می نماید، شک نکنید که iPhone Pro Max با بزرگنمایی اپتیکال 4 برابر (پیکسل 6) تا 10 برابر (Galaxy S21 Ultra) در افق دید اپل است.

طبق حدس های کارشناسان احتمالاً این تغییر برای طراحی اپتیکال گوشی های تاشوی اپل هم اعمال گردد، اما فراموش نکنیم که سال 2023 به اسم سال رونمایی از آیفون تاشو شایعه شده است، بنابراین ممکن است تا آن موقع شاهد تغییرات آن چنانی نباشیم. در همین زمینه برای تأیید اینکه اپل در حال کار بر روی اپتیکال های تا شده برای آیفون های آینده خود است، تعدادی از اختراعات ثبت شده به وسیله اپل به صورت عمومی منتشر شد و تمام ویژگی های زوم پریسکوپ را به صورتی که در گوشی های پرچمدار فعلی مشاهده می کنیم، شرح داد.

در واقع، طبق توصیه Patently Apple، حداقل 53 اختراع در خصوص موضوع بزرگنمایی پریسکوپ اپل (برای iPhone 14 Pro Max و Apple Glass) وجود دارد که دیروز در مجموعه ای از اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده منتشر شد، نکته جالب تر این است که بسته 53 اختراع شامل فناوری بزرگنمایی پریسکوپ برای عینک های هوشمند احتمالی آینده AR/VR اپل است، نه فقط اجزا و اصول عمل دوربین زوم پریسکوپ آیفون.

طبق شایعه منتشر شده دستگاه اپل شیشه ای سال آینده در رویداد WWDC ظاهر می گردد، بنابراین هنوز زمان زیادی باید منتظر بمانیم تا فناوری زوم آن را در عمل ببینیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بزرگترین نکته دوربین زوم پریسکوپ iPhone 14 Pro Max معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین نکته دوربین زوم پریسکوپ iPhone 14 Pro Max معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید