رونمایی از نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2

به گزارش وبلاگ استش، وبسایت HMD Global که همیشه اخبار به روز گوشی های برند نوکیا را منتشر می نماید، به طور رسمی نسخه دوم از گوشی هوشمند نوکیا C2 را معرفی نموده است.

رونمایی از نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2

به گزارش وبلاگ استش، شرکت HMD Global که مالک فعلی برند نوکیا است، در کنار گوشی های هوشمند نوکیا C21 و نوکیا C21 Plus، یک گوشی هوشمند دیگر از سری C را نیز با نام Nokia C2 2nd Edition در بازار اروپا عرضه خواهد نمود.

همانطور که از نام این گوشی پیداست، این مدل در حقیقت به عنوان جانشین Nokia C2 که در سال 2020 معرفی گردیده بود، عرضه خواهد شد. گوشی Nokia C2 2nd Edition در دو رنگ آبی تیره و Warm Grey عرضه می گردد. این شرکت هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده است.

گوشی نوکیا C2 2nd Edition دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است که وضوح صفحه نمایش 480 در 960 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 را ارائه می دهد. این شرکت معین نکرده است که کدام پردازنده در این دستگاه استفاده می گردد، اما معین شده است که این گوشی هوشمند از یک پردازنده چهار هسته ای Unisoc با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز استفاده می نماید.

این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول با 1 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می گردد و نسخه دوم مجهز به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. هر دوی آن ها دارای اسلات کارت microSD هستند که به کاربران امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی را افزایش دهند.

در خصوص دوربین های این گوشی هوشمند می دانیم که دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی است. این گوشی از قابلیت Face Unlock و بعلاوه حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر پشتیبانی می نماید.

این دستگاه سیستم عامل اندروید 11 نسخه گو را اجرا می نماید و این شرکت قول داده به مدت دو سال به روز رسانی های امنیتی را منتشر کند. لازم به شرح است که سیستم عامل اندروید گو (Android Go) یا اندروید نسخه گو، نسخه جدیدی از اندروید است که در سال 2017 معرفی گردید. اندروید گو برای اجرا در گوشی های هوشمند سطح پایین طراحی شده است. این سیستم عامل برای منطقه ها کم عایدی و در حال توسعه که دستگاه های دارای پردازنده ضعیف و حافظه رم پایین در آن ها عمومیت دارند، مناسب است. اندروید گو فضای کمتری نسبت به نسخه معمولی اندروید اشغال می نماید و به گوشی های هوشمندی که فضای کمی دارند این فرصت را می دهد تا برنامه های بیشتری داشته باشند.

در انتها باید اضافه کنیم که انرژی این دستگاه به وسیله یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. این باتری فقط از شارژ 5 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید