با 4 میلیون تومان چه موبایل هایی می توانیم بخریم؟

به گزارش وبلاگ استش، با افزایش قیمت تلفن های هوشمند در بازار ایران، حالا کار دشواری برای خرید یک تلفن هوشمند باکیفیت دارید. برندهای متفرقه حالا در بازار یکه تازی می نمایند. اما انتخاب یک تلفن هوشمند از یک برند شناخته شده، همواره بهترین تصمیم است. اگر تصمیم دارید تلفنی تهیه کنید که در چند سال آینده به روز بماند و خسته نماینده نشود، حالا حداقل باید چهار میلیون تومان هزینه کنید. اما تلفن های هوشمند متعددی وجود دارند که با بودجه ای کم تر از چهار میلیون تومان هم در دسترس هستند. با بهترین نمونه های آن ها آشنا شوید.

با 4 میلیون تومان چه موبایل هایی می توانیم بخریم؟

سامسونگ مدل Galaxy A50 دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت: حدود 3.500.000 تومان

با یاری محصولات سری A حالا چند سال است که سامسونگ در بازار میان رده های قدرتمند بازار، حضور پررنگی دارد. در سال های گذشته، تنوع محصولات این مجموعه کم تر بود اما از سال 2018 سامسونگ تصمیم گرفت محصولات بیشتری برای سری A فراوری کند. یکی از پیروز ترین و پرفروش ترین محصولات جدید این مجموعه، A50 است.

دوربین اصلی A50 به یک سنسور25 مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) مجهز شده و دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی قرار گرفته است. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی قرار گرفته است. باتری 4000 میلی آمپرساعتی آن، احتمالا خیال شما را برای استفاده طولانی راحت می نماید و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم سرعت شارژ بالای A50 را تضمین می نماید. حسگر اثر انگشت این تلفن هوشمند، زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است که در مقایسه با بیشتر رقبا، یک امتیاز ویژه است. صفحه نمایش 6.4 اینچی که بیش از 91 درصد از قاب جلویی A50 را پوشانده، کیفیت بالایی دارد.

شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت: حدود 3.600.000 تومان

اگر از خرید محصولات اپل، سامسونگ و هواوی خسته شده اید، شیائومی گزینه مناسبی است. در صفحه 6.5 اینچی این تلفن، بیش از 390 پیکسل وجود دارد. حاشیه صفحه نمایش ردمی نوت پرو8 تقریبا یکی از مهم ترین دغدغه های فراوریکننده بود بنابراین بسیار کم است. حسگر اثر انگشت این تلفن در پشت آن قرار گرفته است و به یاری یک فناوری تازه، با تنها لمس آن می توانید قفل ردمی نوت 8 پرو را باز کنید.

شیائومی این محصول را در سه رنگ مشکی، سبز و سفید در بازار عرضه نموده اما زیباترین ویژگی ردمی نوت 8 پرو به دوربین های آن بازمی گردد. با خرید این تلفن هوشمند از پنج دوربین باکیفیت بهره مند می شوید. سنسور64 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در بدنه پشتی ردمی نوت 8 پرو قرار گرفته است. دوربین سلفی آن هم 20 مگاپیکسل کیفیت دارد.

سامسونگ مدل Galaxy A60 دو سیم کارت با ظرفیت 64 گیگابایت

قیمت: حدود 3.650.000 تومان

بیشتر محصولات A سامسونگ در سال 2018 با دوربین سلفی قطره ای به بازار عرضه شدند اما شکل و شمایل A60 در پنل جلویی یکی از متفاوت ترین مدل های سامسونگ است. قاب پشتی از جنس پلاستیک و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که پیرامون یک صفحه نمایش 6.3 اینچی دارای رزولوشن FullHD+ را فراگرفته اند. شش گیگابایت رم در کنار پردازنده یازده نانومتری سخت افزار قوی این تلفن هوشمند را ثابت می نماید.

دوربین اصلی A60 سنسور32 مگاپیکسلی دارد و سنسور 8 مگاپیکسلی دیگری هم دارد تا در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی مجموعه آن را کامل کند. دوربین سلفی 16مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 3500 میلی آمپری A60 از شارژ سریع پشتیبانی می نماید.

در این زمینه بخوانید:

بهترین تلفن های هوشمند که با کم تر از دو میلیون تومان می توانید بخرید

نگاهی به گران ترین لپ تاپ های بازار؛ از 26 تا 76 میلیون تومان

آنر 9X دوسیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت حدودی: 3.800.000 تومان

این تلفن هوشمند یکی از جدیدترین محصولاتی است که وارد بازار ایران شده است. بنابراین تفاوت عمده ای با تلفن های هوشمند قبلی این فهرست دارد. دوربین سلفی 9X به شکل ماژول حرکتی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است و تنها برای ثبت تصاویر سلفی از بدنه اصلی تلفن جدا می گردد. دوربین اصلی آن هم سه سنسور متفاوت دارد. یکی از آن ها 48 مگاپیکسلی و دوتای دیگر 8 و 2 مگاپیکسلی هستند.

با یک باطری 4000 میلی آمپری، اندروید 9 با مجموعه ای کامل از خدمات گوگل در این محصول وجود دارد. این شاید تفاوت عظیم محصولات آنر و هواوی باشد. چرا که هواوی به دلیل تحریم های آمریکا اجازه استفاده از امکانات گوگل را ندارد.

نوکیا مدل 7.2 دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت

قیمت: حدود 3.900.000 تومان

نوکیا در شرایطی مشابه با سامسونگ به دنبال ایجاد مجموعه ای از ده ها محصول در رده های مختلف است. اگر به اعداد محصولات نوکیا توجه کنید متوجه می شوید با بالاتر آمدن آن ها، کیفیت محصولات نوکیا هم بیشتر می گردد. حالا نوکیا 7.2 به عنوان یکی از جدیدترین محصولات نوکیا به بازار ایران وارد شده است.

صفحه نمایش 6.3 اینچی نوکیا 7.2 از یک باطری 3500 میلی آمپری بهره می برد. اندروید نسخه 9 این تلفن هوشمند براساس اندروید خام گوگل توسعه پیدا نموده و با سه دوربین 48، 8 و 5 مگاپیکسلی در بدنه پشتی میزبان علاقه مندان به عکاسی است. فناوری دوربین های نوکیا از لنزهای زایس آلمانی بهره می گیرد.

منبع: ایرنا زندگی

به "با 4 میلیون تومان چه موبایل هایی می توانیم بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 4 میلیون تومان چه موبایل هایی می توانیم بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید