انتشار تصاویر وحشتناک از بی رحمی پلیس آمریکا، عکس

به گزارش وبلاگ استش، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: تصاویر آخرین لحظات زندگی رونالد گرین نشان می دهد که در بازداشت پلیس، با اسلحه شوک الکتریکی هدف نهاده شد، لگد خورد و روی زمین کشیده شد.

انتشار تصاویر وحشتناک از بی رحمی پلیس آمریکا، عکس

نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دو سال بعد از مرگ رونالد گرین، شهروند سیاه پوست در بازداشت پلیس آمریکا در لوئیزیانا، اکنون تصاویری دهشتناک از آخرین لحظات زندگی این سیاه پوست منتشر شده است که نشان از بی رحمی پلیس در برخورد با این شهروند است. مجری شبکه ضمن هشدار به بینندگان درباره آزار دهنده و ناراحت نماینده بودن این تصاویر گفت با این حال این تصاویر روشن ترین تصویر از آخرین لحظات زندگی رونالد گرین را نشان می دهد که در بازداشت پلیس، با اسلحه شوک الکتریکی هدف نهاده شد، لگد خورد و روی زمین کشیده شد.

این شهروند در مقاطع مختلف این ویدئو بارها از نیروهای پلیس عذرخواهی می نماید و تاکید دارد که رفتار آن ها باعث دهشت زده شدن او شده است و در نهایت دست به دامان حضرت مسیح (ع) می گردد و همه این ها در حالی است که رفتار خشن و بی رحمانه افرادی که وی را بازداشت نموده اند همچنان ادامه دارد.گرین با دست بند با شکم به روی زمین خوابانده شده است و رفتارهای ملتمسانه او از بازداشت نمایندگانش نه تنها تاثیری در کاهش خشونت ندارد بلکه باعث می گردد هر چه بیشتر با خشونت با او برخورد نمایند. مکالمات بی سیم نیروهای پلیس در آن موقع این ادعا را طرح می نمایند که گرین در حال رانندگی در لاین اشتباه است و ممکن است کسی را به کشتن بدهد؛ با این حال در تمام تصاویری که تا کنون از نحوه بازداشت وی منتشر شده است نشانی از خودروی ادعایی به چشم نمی خورد.

پلیس لوئیزیانا در ابتدای امر گفته بود تصادفی روی داده و سر رونالد به فرمان برخورد نموده است

پلیس تصاویر دش-کم (دوربین نصب شده روی داشبورد خودرو) و بادی-کم (دوربین نصب شده روی بدن پلیس) خود را بعد از آنکه رسانه های مختلف تصاویر و ویدئوهای مختلفی از این شهروند منتشر کردند، انتشار داد. آسوشیتدپرس اولین رسانه ای بود که تصاویر مربوط به رفتار خشونت بار پلیس با گرین را منتشر نموده بود. فعالان، پلیس را به سرپوش گذاشتن به این جنایت متهم نموده اند و سی ان ان نیز اسناد مربوط به کالبدشکافی و گزارش پزشکی قانونی را به دست آورده است. بازداشت گرین و مرگ وی در زمان بازداشت در ماه مه 2019 روی داده و پلیس لوئیزیانا دو سال از انتشار این ویدئو سر باز زده بود.

خانواده گرین گفته اند پلیس لوئیزیانا در ابتدای امر به آن ها گفته بود تصادفی روی داده و سر رونالد به فرمان برخورد نموده و بر اثر همین برخورد جان سپرده است. به گفته خانواده گرین، پلیس لوئیزیانا در ابتدای امر هیچ اشاره ای به بازداشت رونالد گرین و برخورد خشونت بار با وی ننموده بود. گزارشی دیگر از پلیس نشان می دهد که گرین در زمان بازداشت در برابر ماموران مقاومت و با آن ها زد و خورد نموده است. به ادعای این گزارش، گرین در بیمارستان جان باخته است. در تصاویری که از شب بازداشت گرین منتشر شده است، معلوم نیست که به وی خدمات پزشکی ارائه شده باشد، ولی در ویدئوی دیگر، تکنسین درمانی از راه رسیده است و ابراز نگرانی می نماید و زمانی که کار تمام می گردد، یکی از نیروهای حاضر که صدای وی شنیده می گردد با آب و تاب از ضرب و شتم این شهروند می گوید.

گزارش پزشکی قانونی که سی ان ان به آن دست یافته است نشان می دهد که علت مرگ گرین هذیان و آشفته گویی ناشی از مصرف کوکائین است که بر اثر برخورد و تصادف، درگیری فیزیکی، چندین آسیب به سر و محدودیت های ناشی از بازداشت ذکر شده است. از جمله موارد ذکر شده در این گزارش همچنین به شکستگی در استخوان سینه و از بین رفتن مهم ترین رگ بدن اشاره می گردد. این گزارش همچنین بیان می دارد که گرین مقادیر زیادی الکل و کوکائین در خون داشت. تصاویری که در بعضی از صفحات فیس بوک از جسد گرین منتشر شده، نشان از میزان آسیب هایی دارد که به او وارد آمده است؛ در عین حال نوع آسیبی که به بدن وی وارد آمده است با آسیبی که از تصادف حادث می گردد همخوانی ندارد و بیشتر می تواند ناشی از ضربات متعدد از یک جسم سخت باشد.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "انتشار تصاویر وحشتناک از بی رحمی پلیس آمریکا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویر وحشتناک از بی رحمی پلیس آمریکا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید