اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی

به گزارش وبلاگ استش، خداداد عزیزی درباره شرایط تیم ملی ایران در راه صعود به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای ایران رخ دهد. خواسته همه ما این است که اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد و بتوانیم از این مرحله صعود کنیم. کارمان سخت است و شاید این موضوع ارتباط زیادی به بازی تدارکاتی نداشته باشد، اما بدبختانه ملاقات دوم ما با بحرین است و اگر نتوانیم این مسابقه را ببریم، کارمان خیلی سخت خواهد شد.

اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی

وی درخصوص اردوی تدارکاتی بحرین در اوکراین و ملاقات محبت آمیز عراق مقابل تاجیکستان و نپال، در شرایطی که ایران تدارکات خوبی برای ادامه مسابقات نداشته است، اعلام کرد: ما متأسفانه همواره در موضوع تدارکات ضعیف بودیم و اینکه این اتفاق در این دوره هم تکرار شده، اصلاً عجیب نیست. تنها در زمان کی روش از لحاظ بازی های تدارکاتی و اردوها شرایط خوبی داشتیم. اکنون ملاقات تدارکاتی نداریم و کار بسیار سختی پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید
  • دین محمدی: بازیکنان تیم ملی باید با تمام وجود بجنگند

مهاجم پیشین تیم ملی ایران در خصوص اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی این تیم گفت: باقری بازیکن بزرگی بوده و شخصیت بزرگی به شمار می رود. او می تواند بزرگی کند و خیلی خوب شد که به تیم ملی اضافه شد. امیدوارم اتفاقات در بحرین به نفع تیم ملی رقم بخورد.

عزیزی که در مقدماتی جام جهانی 2006 به همراه تیم ملی ایران شرایطی مشابه شرایط فعلی شاگردان اسکوچیچ را تجربه کرد و ایران به جام جهانی آلمان هم رسید، گفت: شرایط مانند آن موقع نیست و نمی توانیم بگوییم چون آن موقع چنین اتفاقی افتاده، این بار هم باید اتفاقات مشابهی رخ دهد. با این حال تیم ملی ایران همواره در شرایط سخت بهتر بازی می کردند. امیدوارم بچه ها، این شرایط سخت را بهتر درک نمایند و در همه بازی های به جامانده پیروز شوند. ما باید همه ملاقاتها را ببریم و اگر در یک مسابقه بلغزیم، کارمان بسیار سخت خواهد شد.

وی درخصوص انتقاداتی که نسبت به دعوت یا عدم دعوت بعضی بازیکنان به اردوی تیم ملی ایران مطرح شد، گفت: نگاه های افراد با هم متفاوت است و هر کسی، بازیکنان مد نظر خودش را دعوت می نماید. طبیعتاً با دعوت هر بازیکن، انتقاداتی هم مطرح می گردد و سرمربی تیم ملی خودش را در معرض خطر قرار نمی دهد. فکر نمی کنم اتفاق خاصی در این باره رخ دهد و اسکوچیچ مطابق سلیقه خودش بازیکن دعوت نموده است.

منبع: فرارو

به "اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید