اصولی: نمایندگان مجلس عنایت ویژه ای به تصویب اساسنامه داشته باشند، تأمین امکانات فوتسال مهم ترین برنامه من است

به گزارش وبلاگ استش، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد به تصویب اساسنامه این فدراسیون توجه نمایند.

اصولی: نمایندگان مجلس عنایت ویژه ای به تصویب اساسنامه داشته باشند، تأمین امکانات فوتسال مهم ترین برنامه من است

به گزارش وبلاگ استش، احسان اصولی صفار در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا از حسن اعتماد ریاست فدراسیون به خودم متشکرم و امیدوارم به لطف حضرت حق و حمایت رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون و سایر ارکان، بتوانیم در توسعه فوتسال و کسب قهرمانی ها و جایگاه های رفیعی که در ظرفیت فوتسال کشور نهفته است، مؤثر باشیم و گام های خوبی برداریم.

وی ادامه داد: بعلاوه دست یاری خودم را به سمت همه پیشکسوتان، مربیان، مدیران باشگاه های فعال در عرصه فوتسال، بازیکنان و صاحب نظران دراز می کنم، چرا که به همفکری، یاری و حمایت و مشارکت در تصمیم گیری های صحیح در این حوزه احتیاجمندیم.

سرپرست کمیته فوتسال توضیح داد: قطعاً مهمترین برنامه از دیدگاه بنده، توجه به تأمین امکانات برای تیم های ملی فوتسال و توسعه زیرساخت های لجستیکی است. در صورت توجه واقعی به استعدادهایی که در این رشته در سطح کشور وجود دارد، می توانیم بیش از پیش جایگاه خود را در دنیا تثبیت کنیم.

اصولی با اشاره به اهم اقداماتی که در اولویت فوتسال کشور قرار گرفته است، گفت: توجه به تیم های پایه، تشکیل تیم امید، استعدادیابی در سراسر کشور و حمایت از برنامه لیگ های فوتسال در هر دو بخش آقایان و بانوان، موجب پشتوانه سازی مناسب برای آینده فوتسال کشور می گردد و در این صورت، بانک نیروی انسانی تکمیل خواهد شد. استعدادیابی در استان ها همیشه دست ما را در تأمین ظرفیت مورد احتیاج برای حضور پُرقدرت در رقابت های دنیای پُر خواهد نمود و قطعاً زمینه ساز کسب نتایج درخشان نیز خواهد بود.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی دقیق برای جام ملت های آسیا باید از همین حالا شروع گردد و نقاط ضعف و قوت را در قالب یک برنامه راهبردی تدوین کنیم. با استفاده از این نقشه راه، ان شاءالله انتظار مردم و علاقه مندان از فوتسال را جامه عمل بپوشانیم. بزرگان و پیشکسوتان فوتسال را به مشارکت دعوت و درخواست می کنم نقطه نظرات شان را به ما منتقل نمایند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان نمود: فدراسیون فوتبال اقدامات لازم در خصوص اساسنامه را انجام داده است و اکنون در مرحله ای قرار داریم که احتیاج است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عنایت ویژه ای به این موضوع داشته باشند تا براساس مصوبه مجلس، آن چیزی که درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران معین و توافق شده است، محقق گردد. آنهم در شرایطی که تیم ملی فوتبال ما به لطف خدا، دعای خیر مردم و مدیریت خوب این دوره از سوی عزیزی خادم و هیئت رئیسه و درخشش بازیکنان نام آور کشورمان، در یک قدمی صعود به جام دنیای 2022 قرار گرفته است.

اصولی مطرح نمود: نتایج کسب شده در این دوره اتفاقی تاریخی است و با اقتدار کامل در آستانه صعود به جام دنیای قرار داریم. قطعاً این دستاورد موجب افتخار و شادی مردم عزیز کشورمان است. با توجه به همه این موارد، برای رقبای ما در منطقه که در کوشش برای صعود به جام دنیای هستند، گره خوردن شرایط فوتبال ملی ما قطعاً خوشایند خواهد بود. بنابراین ضروری است برای تداوم این افتخارآفرینی ها، دوستان عزیزمان در مجلس عنایت ویژه ای داشته باشند تا تعلل در این موضوع، باعث ایجاد مخاطره برای فوتبال ملی نگردد و در یک کار جمعی و هماهنگ به وسیله دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی، فدراسیون فوتبال و تمام ارکان اقدامات مناسبی را در این حوزه به انجام برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اصولی: نمایندگان مجلس عنایت ویژه ای به تصویب اساسنامه داشته باشند، تأمین امکانات فوتسال مهم ترین برنامه من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: نمایندگان مجلس عنایت ویژه ای به تصویب اساسنامه داشته باشند، تأمین امکانات فوتسال مهم ترین برنامه من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید