پرچم داران قدیمی سامسونگ قابلیت های دوربین گلکسی S22 را دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ استش، سامسونگ با معرفی سری نو گوشی های هوشمند پرچم دار خود، تعدادی قابلیت نو هم به این گوشی های هوشمند پرچم دار اضافه نموده تا کاربران از این قابلیت های کاربردی بهره مند شوند. اما اکنون غول فناوری کره ای تصمیم گرفته تا بعضی از قابلیت های دوربین سری گلکسی S22 را برای کاربران پرچم دار قدیمی خود از جمله گوشی های تاشو هم در دسترس قرار دهد. به همین دلیل، سامسونگ به روزرسانی رابط کاربری OneUI 4.1 را برای بیش از 12 گوشی هوشمند خود منتشر خواهد نمود.

پرچم داران قدیمی سامسونگ قابلیت های دوربین گلکسی S22 را دریافت می نمایند

طبق گزارش منابع معتبر، گلکسی S21، گلکسی S20، گلکسی نوت 20 و همه گوشی های هوشمند سری Z از جمله Z فولد 2 و زد فلیپ 5G فناوری Nitography سری گلکسی S22 را دریافت خواهند کرد. این فناوری نوی که شرکت کره ای برای بهبود عکاسی در شب طراحی نموده به صورت اتوماتیک برترین فریم را برای ثبت تصویر انتخاب می نماید. این فریم انتخابی به لنز اجازه می دهد نور بیشتری را جذب کند تا تصویر ثبت شده بیشترین اندازه جزئیات را داشته باشد. این یک نسخه پیشرفته تر از کاری است که دوربین گوشی ها در حالت شب انجام می دهند. بعلاوه این قابلیت امکان گرفتن سلفی در حالت پرتره و در زمان شب را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر شما حیوان خانگی دارید و از گوشی های پرچم دار سامسونگ بهره می برید، قابلیت نو سامسونگ امکان شناسایی و تشخیص حیوان خانگیتان را برای گوشیتان به همراه می آورد. با این ویژگی بسیار کاربردی، حیوانات خانگی شما هم به وسیله دوربین جلو و دوربین های عقب گوشیتان شناسایی خواهند شد. این قابلیت برای گوشی های پرچم دار گلکسی S21، S21 فن ادیشن، S20 فن ادیشن، گلکسی زد فولد و فلیپ 2 و زد فولد و فلیپ 3 منتشر خواهد شد. بعلاوه کاربران گلکسی نوت 20 هم می توانند از این قابلیت بهره ببرند.

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که با دوربین گوشی خود ویدیو های زیادی ضبط می کنید، سامسونگ برای شما یک قابلیت بسیار کاربردی دارد. در رابط کاربری OneUI 4.1، لنز تله فوتو در گلکسی زد فولد 3، گلکسی S21 و گلکسی S21 فن ادیشن می تواند ویدیو های پرتره ضبط کند.

این قابلیت به شما اجازه می دهد که از نمای نزدیک فیلم برداری نموده و پشت سوژه خود تار کنید. قابلیت Director View به شما این امکان را می دهد تا با تمام دوربین های گوشی به فیلم برداری بپردازید. این ویژگی برای کاربران سری گلکسی S21، زد فولد و زد فلیپ 3 در دسترس خواهد بود.

پشتیبانی از لنز تله فوتو برای فیلم برداری در حالت پرو گلکسی S21 اولترا با اپلیکیشن Expert Raw در دسترس است. سامسونگ میخواهد این ویژگی ها را برای گوشی های گلکسی S20، زد فولد 3، نوت 20 اولترا، گلکسی S20 اولترا و زد فولد 2 در امسال منتشر کند. سری گلکسی S21 هم قادر به استفاده از همکاری سامسونگ با Snapchat خواهد بود و به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های نو دوربین گوشی در شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

در نهایت باید به این نکته اشاره نمود که به روزرسانی رابط کاربری OneUI 4.1 تغییراتی را در حالت های مختلف اپلیکیشن دوربین ایجاد می نماید. برای مثال حالت Single Take به منوی More اضافه شده است.

بد نیست یادآوری کنیم که سامسونگ برخلاف سال گذشته تصمیم گرفت تا قدرت سخت افزاری گوشی های خود را بهبود ببخشد. در نتیجه این موضوع شاهد به کارگیری یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مدل پلاس و استاندارد هستیم که شرکت کره ای قابلیت های نرم افزاری فوق العاده ای را هم برای آن ها در نظر گرفته است.

سامسونگ معمولا قابلیت های خوب را برای پرچم داران مدل اولترا نگه می داشت اما این بار تصمیم گرفت دو مدل پلاس و استاندارد را هم به یک سری از امکانات و قابلیت های مجذوب کننده مدل بزرگ تر مجهز کند. در نتیجه اکنون گلکسی S22 و S22 پلاس در عکاسی در شب عملکرد فوق العاده ای دارند و اگر نسبت به مدل اولترا ضعیف تر هم باشند فقط به خاطر محدودیت سخت افزاری است چون از لحاظ نرم افزاری هیچ کم و کاستی در آن ها وجود ندارد.

منبع: Digitaltrends

منبع: دیجیکالا مگ

به "پرچم داران قدیمی سامسونگ قابلیت های دوربین گلکسی S22 را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم داران قدیمی سامسونگ قابلیت های دوربین گلکسی S22 را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید