ناراحتی پرسپولیسی ها از بی اطلاعی عضو هیات رییسه فدراسیون در خصوص بازیکن خارجی

به گزارش وبلاگ استش، ادعای عجیب عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی مربیان و مدیران باشگاه پرسپولیس شده است

ناراحتی پرسپولیسی ها از بی اطلاعی عضو هیات رییسه فدراسیون در خصوص بازیکن خارجی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ استش، بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در تازه ترین اظهار نظرش ادعای عجیبی را مطرح نموده است.

در صحبتی که با عزیزی خادم داشتم، بیان کرد در پی راهکاری است که به نمایندگان خوب ایران در لیگ قهرمانان از هر طریقی که می گردد یاری کند. این امیدواری وجود دارد در چند روز آینده مشکل پرسپولیس، استقلال و تراکتور حل شده و یاری گردد این تیم ها نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان باشند. اگر بازیکن خاصی مدنظر گل محمدی باشد و زودتر اتفاقی بیفتد، می تواند از بازیکن خارجی استفاده کند، اما به این علت که از روز دوشنبه تیم های ما در لیگ قهرمانان بازی دارند و باید کار های ITC انجام گردد، شاید بازیکن خارجی مدنظرشان به این مرحله نرسد. باید یاری کنیم تیم های ما با تمام قدرت در مراحل بعدی شرکت نمایند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که مهلت نهایی ویرایش فهرست بازیکنان برای حضور در مراحل حذفی به انتها رسیده و تیم های حاضر در این رقابت ها تا ملاقات فینال مجاز به اضافه کردن بازیکنان نو به فهرست خود نخواهند بود. موضوعی که باعث گلایه کادرفنی و مدیران پرسپولیس شده است. آن ها معتقدند معین نیست این ادعای رضاییان چه مبنایی دارد و این صحبت ها نشان می دهد فدراسیون نشین ها تسلط کافی بر قوانین ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ناراحتی پرسپولیسی ها از بی اطلاعی عضو هیات رییسه فدراسیون در خصوص بازیکن خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی پرسپولیسی ها از بی اطلاعی عضو هیات رییسه فدراسیون در خصوص بازیکن خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید