شیوه نامه سفارش و توزیع کتب درسی سال آینده، ثبت نام کتب بعضی پایه ها از فردا

به گزارش وبلاگ استش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب های درسی در سال تحصیلی 1400-1399 را ابلاغ کرد.

شیوه نامه سفارش و توزیع کتب درسی سال آینده، ثبت نام کتب بعضی پایه ها از فردا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ استش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب های درسی در سال تحصیلی 1400-1399 را به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر این اساس در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب های درسی، نظارت نظام مند بر فرایند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1400-1399 دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد های درخشان و همچنین کتاب های درسی دانش آموزان استثنایی به وسیله سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com و برابر جدول تقویم زمانی انجام می گردد و کتاب های درسی نیز بر اساس سفارش ها ثبت شده در سامانه توزیع می گردد.

در بخشی از این شیوه نامه آمده است:

با توجه به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتاب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد انجام می گردد، مدارس می بایست آخرین شرایط اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموزان را در سامانه سناد به روزرسانی و در اولین فرصت دانش آموزان را برای سال تحصیلی 1400-1399 ثبت نام نمایند.

مدیران مدارس باید به وسیله سامانه مربوطه نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز نمایند.

در صورت تمایل دانش آموزان و اولیاء آن ها می توانند به وسیله سامانه مذکور برای ثبت سفارش انفرادی اقدام نمایند. نام کاربری برای ورود به سامانه، کد ملی دانش آموز و رمز عبور آن ها شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز است.

-بهای کتاب های درسی برای ثبت سفارش گروهی، صرفاً بر اساس قیمت های پشت جلد کتاب (ثبت شده در سامانه) است و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

تقویم زمانی سفارش کتاب های درسی برای سال تحصیلی 1400-1399 را می توانید دانلود کنید: اینجا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شیوه نامه سفارش و توزیع کتب درسی سال آینده، ثبت نام کتب بعضی پایه ها از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه سفارش و توزیع کتب درسی سال آینده، ثبت نام کتب بعضی پایه ها از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید