سامسونگ در متاورس فروشگاه مجازی افتتاح می نماید

به گزارش وبلاگ استش، سامسونگ با افتتاح یک فروشگاه مجازی در دیسنترالند به متاورس پیوست. این فروشگاه با الهام از یکی از مهم ترین فروشگاه های فیزیکی غول کره ای به نام 837 که در نیویورک واقع است، ساخته می گردد و سامسونگ نام 837X را برای آن انتخاب نموده است.

سامسونگ در متاورس فروشگاه مجازی افتتاح می نماید

سامسونگ در کنفرانس خبری خود اعلام نموده است فروشگاه مجازی 837X با هدف تجاری و به مدت محدود از امروز باز خواهد بود. کاربران دیسنترالند برای یک گشت و گذار آزمایشی به این مکان دعوت می شوند و می توانند با تکمیل درخواست های ارائه شده پاداش هایی را در قالب NFT دریافت نمایند.

این تجربه متاورس شامل سه مکان Connectivity Theater (برای نمایش اخبار مربوط به غرفه سامسونگ در CES 2022)، Sustainability Forest (تجربه سفری در میان میلیون ها درخت برای نشان دادن فعالیت های محیط زیستی سامسونگ) و Customization Stage (برای برگزاری مراسم زنده پایکوبی در متاورس به میزبانی DJ Gamma Vibes از فروشگاه فیزیکی 837) است. افرادی که با نشان های NFT وارد رقابت در مسابقه ها خواهند شد، به عنوان جایزه المان هایی با برند سامسونگ را برای آواتارهای خود در دیسنترالند دریافت می نمایند.

میشل کروسان ماتوس، مدیر ارشد بازاریابی شرکتی و ارتباطات سامسونگ الکترونیکس در آمریکا، در کنفرانس خبری این شرکت خاطرنشان کرد: متاورس می تواند به ما توان بدهد برای خلق تجربه های مجازی از محدودیت های فیزیکی و فضایی سبقت بگیریم، تجربه هایی که در غیر این صورت ممکن نبودند.

در پی افتتاح این فروشگاه در دیسنترالند، سامسونگ میخواهد از 837X در سایر پلتفرم های متاورس هم بهره بگیرد. این غول کره ای هم مانند بسیاری از برندهای بزرگ دیگر خیلی زود علاقه خود به متاورس را بروز داده است.

تا کنون شرکت هایی مانند پپسی و Budweiser (فعال در فراوری نوشیدنی ها) به خرید NFT اقدام نموده اند، نایکی برای ثبت نشان تجاری برای عرضه محصولات مجازی اش درخواست داده و آدیداس اعلام نموده برای حضور در این دنیای نو با پلتفرم متاورس The Sandbox همکاری می نماید.

ظاهرا با وجود انتقادهای فراوان به زاکربرگ و سیاست نوش برای تغییر برند فیس بوک به متا و فعالیت در متاورس که به عقیده بسیاری برای سرپوش گذاشتن و به حاشیه راندن مسائل متعدد این شرکت بود؛ ورود متا به حوزه متاورس و پایه گذاری یک دنیای مجازی نو باعث شده تا برندهای کوچک و بزرگ هم به حضور در این دنیا تازه ترغیب شوند.

منبع: Decrypt

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ در متاورس فروشگاه مجازی افتتاح می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در متاورس فروشگاه مجازی افتتاح می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید