رونمایی از 26 داروی ضد سرطان

به گزارش وبلاگ استش، تهران (پانا) - رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور در مجموعه سبحان آنکولوژی و سبحان دارو، ضمن بازدید از خط فراوری داروی ضدکرونایی رمدسیویر، از 26 داروی جدید این مجموعه های وابسته به ستاد رونمایی کرد.

رونمایی از 26 داروی ضد سرطان

به گزارش ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، محمد مخبر روز سه شنبه در جریان سفر یک روزه به استان گیلان، از فراوری یک داروی کمیاب در کشور توسط ستاد اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه، تا سال آینده خط فراوری انسولین ایرانی را در مجموعه دارویی ستاد راه اندازی می کنیم.

وی ادامه داد: امروز از 26 داروی جدید رونمایی کردیم که اغلب در حوزه درمان سرطان هستند.

مخبر با اشاره به نقش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه تامین دارو در کشور گفت: ستاد اجرایی در نقاطی که استکبار قصد ضربه زدن به نظام را دارد وارد شده و این مسئله استکبار را کلافه نموده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سبحان آنکولوژی را قرارگاه ساخت دارو در کشور معرفی کرد و اضافه کرد: سبحان آنکولوژی جزو قرارگاه های مهم در مقابله با تحریم دارویی آمریکاست و کارهای غیر قابل تصوری در این شرکت اتفاق افتاده که اوج آن ساخت دارو ضدکرونایی رمدسیویر بوده است.

مخبر با اشاره به طی شدن هفت جهت برای ساخت واکسن کرونا توسط محققان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اضافه کرد: ساخت واکسن کرونا در ستاد اجرایی در حال پیش روی است که 6 جهت آن در جهان هم وجود دارد اما یک جهت مخصوص جمهوری اسلامی ایران و جهت انحصاری است.

وی اضافه کرد: 6 سال است در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یک ریال به قیمت داروهای فراوریی خود اضافه نکردیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رونمایی از 26 داروی ضد سرطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 26 داروی ضد سرطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید