دیر جت جایزه بهترین هواپیمایی چارتر خصوصی جهان را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ استش، دیر جت، پیروز شد برای سومین سال متوالی، جایزه بهترین هواپیمایی چارتر خصوصی جهان را از سوی ورلد تراول اواردز دریافت کند.

دیر جت جایزه بهترین هواپیمایی چارتر خصوصی جهان را دریافت کرد

ورلد تراول اواردز (World Travel Awards)، معروف ترین جایزه صنعت گردشگری، صدها تن از رؤسای شرکت های گردشگری را برای یک شب باشکوه در ساحل JW Marriott Phu Quoc Emerald گرد هم آورده است.

امسال در این مراسم برای سومین سال متوالی، دیر جت (Deer Jet) به عنوان بهترین هواپیمایی چارتر خصوصی انتخاب شد.

یک بار دیگر، دیر جت پیروز شد با نشان دادن خدمات برتر و نوآوری های تجاری برجسته اش، آرای صدها هزار نفر از رؤسای صنعت گردشگری و مسافران تجاری را کسب کند. این افراد از میان خیل شرکت های جهانی پیروز مانند نت جتز (Net Jets) و رویال جت (Royal Jet)، این هواپیمایی را برگزیدند.

ژو لیدونگ (Xu Lidong)، رئیس دیر جت، تندیس بیست و چهارمین جشن جوایز بزرگ ورلد تراول اواردز را که در ویتنام برگزار شده بود، دریافت کرد.

در سال 2017، دیر جت پیروز شد به لطف خدمات و کمپین های نوآورانه اش مثل نمایشگاه دریمز اینکانتر د ورلد (Dreams Encounter the World) با 787 دریم جت و برنامه های سفر پیشرو و طراز اولی که مشتریان را به گردش های فرهنگی، هنری و طبیعی در سراسر جهان می برد، توجه صنایع جهانی و باهوش ترین جهانگردان را به خود جلب کند.

دیر جت از زمان تأسیس اش در 22 سال پیش، قاطعانه به تقویت خدماتش متعهد بوده و با سرعت حیرت انگیزی رشد کرده و پیروز شده است از اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در چین به جایگاه فعلی اش یعنی بزرگ ترین گروه تجاری هوایی در آسیا و یک برند برجسته مربوط به سبک زندگی در جهان تبدیل شود.

ژو لیدونگ می گوید:

یک بار دیگر ورلد تراول اواردز از دیر جت به خاطر خدمات منحصربه فردش قدردانی کرد. این جایزه ما را تشویق می کند که در جهت دستیابی به بازارهای جدید، پیش تر برویم. ما می خواهیم جهان قادر باشد از تجربه های هفت ستاره ویژه ما لذت ببرد.

در آینده ای نزدیک، بخش گردشگری ویژه چین به لطف اقتصاد روبه رشد این کشور و روند افزایشی مصرف داخلی، به اوج خواهد رسید.

دیر جت به عنوان رهبر هوانوردی خصوصی و خدمات سبک زندگی، این بازار روبه رشد را هدف قرار داده است و قصد دارد برای مسافران تجاری باسلیقه و گردشگران تفریحی، محصولات و خدمات مسافرتی نوتری ایجاد کند.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "دیر جت جایزه بهترین هواپیمایی چارتر خصوصی جهان را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیر جت جایزه بهترین هواپیمایی چارتر خصوصی جهان را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید