خبرنگاران سرمربی فوتسال اهورای بهبهان: می توانستیم پیروز میدان شویم

به گزارش وبلاگ استش، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان گفت: اگر بازیکنانم در این ملاقات از فرصت های خود درست استفاده می کردند پیروز میدان می شدیم.

خبرنگاران سرمربی فوتسال اهورای بهبهان: می توانستیم پیروز میدان شویم

به گزارش وبلاگ استش، محسن علیپور بامداد روز شنبه پس از تساوی تیمش برابر بازارهای روز کوثر اصفهان در ملاقاتی معوقه از هفته نخست مرحله پلی آف بقای در لیگ برتر فوتسال اضافه کرد: پیش بینی یک بازی سخت را در مقابل تیم خوب و با کیفیت بازارهای روز کوثر اصفهان را نموده بودیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در این ملاقات گفت: در این ملاقات اگر از موقعیت های به دست آمده خود به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم پیروز میدان شویم.

علیپور با بیان اینکه هر 2 تیم بازی با کیفتی را به نمایش گذاشتند اضافه کرد: هفته آینده در مقابل کوثر اصفهان در بهبهان بازی داریم که رقیب مستقیم هم هستند.

وی با بیان اینکه ملاقات هفته آینده تیمش مقابل نماینده اصفهان کلید بقای در لیگ برتر است ابراز امیدواری کرد تیمش در آن ملاقات پیروز میدان گردد تا در جدول رده بندی لیگ برتر شرایط خود را تثبیت نماید.

سرمربی تیم فوتسال اهورا عملکرد داوری را در این ملاقات خوب توصیف کرد و گفت: شاهد قضاوت خوبی در این ملاقات بودیم.

تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و اهورای بهبهان پیش از این ملاقات با کسب 2 امتیاز در رده سوم و چهارم جدول چهار تیمی این مرحله از لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی فوتسال اهورای بهبهان: می توانستیم پیروز میدان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی فوتسال اهورای بهبهان: می توانستیم پیروز میدان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید