کرونا تا امروز 21 هزار نفر را کشته است بازگشت ویروس به کره جنوبی

به گزارش وبلاگ استش، بر اساس اعلام دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا تا کنون 21 هزار نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. کره جنوبی هم از شناسایی 104 مبتلای جدید اطلاع داد.

کرونا تا امروز 21 هزار نفر را کشته است بازگشت ویروس به کره جنوبی

به گزارش وبلاگ استش به نقل از ایسنا، بنابر اعلام دانشگاه جانز هاپکینز در آمریکا تا به امروز بیش از 21 هزار نفر در دنیا بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 جان خود را از دست داده و تعداد 471 هزار نفر نیز به کروناویروس آلوده شده اند.

همه گیری بیماری کووید-19 در اروپا با بیشترین میزان قربانیان و مبتلایان همراه بوده و ایتالیا و اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی هستند که بیشترین آمار تلفات ناشی از این بیماری را گزارش نموده اند.

در ایتالیا بالاترین آمار فوتی های کووید-19 گزارش شده و تا به امروز 7503 نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست داده اند. همچنین 9362 نفر از افراد آلوده به کروناویروس بهبود یافته اند.

بنابر گزارش شبکه خبری CNN، مجموع تعداد مبتلایان کووید-19 در ایالات متحده آمریکا به دست کم 65 هزار و 273 نفر رسیده و تا به امروز 938 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار مبتلایان و فوتی های کووید-19 در آمریکا در حالی فرایند تصاعدی دارد که یکی از مقامات ارشد بهداشت و درمان در ایالت کالیفرنیا گفت: هر سه تا چهار روز تعداد افراد آلوده به کروناویروس در این ایالت دو برابر می گردد. همچنین محتمل است شرایط در شهر سانفرانسیسکو همچون نیویورک گردد.

خبرگزاری رویترز نوشت: همچنین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در کره جنوبی امروز (پنج شنبه) اعلام نمود که 104 مورد جدید کروناویروس شناسایی شده که در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 به 9241 نفر رسیده است. همچنین تا به امروز 131 نفر در این کشور بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا تا امروز 21 هزار نفر را کشته است بازگشت ویروس به کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا تا امروز 21 هزار نفر را کشته است بازگشت ویروس به کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید