واکنش رئیس مرسدس به کاهش محبوبیت این تیم در دنیا

به گزارش وبلاگ استش، رئیس مرسدس آلمان به کاهش محبوبیت این تیم در سطح دنیا واکنش نشان داد.

واکنش رئیس مرسدس به کاهش محبوبیت این تیم در دنیا

به گزارش وبلاگ استش و به نقل از سایت RacingNews365، توتو وولف درباره بزرگترین نظرسنجی در تاریخ فرمول یک برای انتخاب محبوب ترین تیم و راننده این رقابت ها و نهاده شدن تیم مرسدس در رده چهارم گفت: البته که می خواهم همواره مرسدس تیم شماره یک باشد. با این وجود کاهش محبوبیت مرسدس در فرمول یک و دنیا یک اتفاق طبیعی و قابل انتظار است. ما پیروز شدیم هفت قهرمانی متوالی فرمول یک را به دست آوریم و این یک پیروزیت بزرگ است.

رئیس مرسدس درباره انتخاب مک لارن از سوی طرفداران فرمول یک به عنوان محبوب ترین این رقابت ها در سطح دنیای گفت: مک لارن عملکرد عالی از خود به نمایش گذاشت. ریکاردو و نوریس کار عالی در این تیم انجام دادند. آنها سزاوار چنین نتیجه ای هستند.

بر اساس نتیجه این نظرسنجی، محبوب ترین تیم فرمول یک بر خلاف انتظارها مک لارن با به دست آوردن 29.5 درصد آرای طرفداران بود. تیم ردبولز اتریش هم رتبه دوم را با آرای 19.8 درصدی کسب کرد. بعلاوه تیم فراری ایتالیا که سال ها تیم نخست چنین نظرسنجی هایی بود در رده سوم با آرای 17.9 درصدی نهاده شد. در این رده بندی مرسدس قهرمان هفت دوره اخیر فرمول یک با آرای 11.9 درصدی رده چهارم را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش رئیس مرسدس به کاهش محبوبیت این تیم در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس مرسدس به کاهش محبوبیت این تیم در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید