خبرنگاران پیغام ویدیویی ترامپ از بیمارستان: خوبم و بزودی بازمی گردم

به گزارش وبلاگ استش، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در پیامی ویدیویی خاطرنشان کرد که پیش از انتقال به بیمارستان نظامی والتر رید احساس خوبی نداشت اما اکنون حالش خوب است و بزودی بازمی شود.

خبرنگاران پیغام ویدیویی ترامپ از بیمارستان: خوبم و بزودی بازمی گردم

به گزارش وبلاگ استش، ترامپ در پیامی 4 دقیقه ای که بامداد یکشنبه در توئیتر منتشر کرد، گفت: وقتی به اینجا آمدم چندان احساس خوبی نداشتم. اما حالا احساس بهتری دارم. سخت کوشش می کنیم تا بازگردم. بزودی بازمی گردم.

رییس جمهوری آمریکا اضافه کرد: نمی دانیم در چند روز آینده چه پیش خواهد آمد و فکر می کنم که این آزمایشی واقعی است. باید ببینیم در 2 روز آینده چه پیش خواهد آمد.

رییس جمهوری آمریکا به دنبال ابتلا به کووید-19 آدینه شب به وقت محلی به یک بیمارستان نظامی منتقل شد.

سین کانلی مسؤول تیم پزشکی ترامپ شنبه در کنفرانسی خبری گفت که وی رو به بهبودی است اما یک منبع مطلع به رسانه ها گفت که علائم حیاتی ترامپ پس از ابتلا به کرونا، در 24 ساعت گذشته بسیار نگران کننده بوده و او هنوز در راستا روشنی برای بهبودی قرار ندارد.

به دنبال ابتلای ترامپ به کرونا، معاونش مایک پنس به نمایندگی از او در کمپین انتخاباتی روز پنجشنبه در ایالت آریزونا حضور پیدا می نماید.

ترامپ در نخستین مناظره انتخاباتی، رقیب خود جو بایدن را به دلیل ماسک زدن مورد تمسخر قرار داد. ترامپ روز پنجنشنبه گذشته در جریان یک سخنرانی برای طرفداران خود در پنسلوانیا که عمدتاً ماسک نزده بودند، پرسید آیا آنها کسی را می شناسند که بیشتر از بایدن از ماسک خوشش بیاید.

تا به امروز بیش از 7 میلیون و 550 هزار بیمار مبتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده اند که 213 هزار و 526 نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیغام ویدیویی ترامپ از بیمارستان: خوبم و بزودی بازمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیغام ویدیویی ترامپ از بیمارستان: خوبم و بزودی بازمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید