بیش از 5.5 تن زعفران در بورس معامله شد

به گزارش وبلاگ استش، مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت حیدریه گفت: هفته گذشته مجموع معاملات بر روی 10 نماد زعفران نگین و 2 نماد پوشال زعفران، پنج هزار و 527 کیلو و 799 گرم به ارزش 143 میلیارد و 687 میلیون تومان بوده است.

بیش از 5.5 تن زعفران در بورس معامله شد

به گزارش وبلاگ استش از مشهد، جواد زبان ران مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت حیدریه با اشاره به اینکه بیش از 5.5 تن زعفران در بورس معامله شد؛ گفت: بیشترین این میزان معاملات در بین نماد زعفران نگین، مربوط به زعفران نگین طلای سرخ به وزن یک تن و 802 کیلو و 759 گرم به ارزش 45 میلیارد و 678 میلیون تومان و کمترین آن مربوط به زعفران نگین قائنات به وزن 9 کیلو و 392 گرم به ارزش بیش از 205 میلیون تومان بوده است.

او اضافه نمود: در بخش معاملات 2 نماد پوشال که تقریبا به یک میزان معامله شد، در مجموع 180 کیلو و 437 گرم زعفران به ارزش چهار میلیارد و 174 میلیون تومان معامله شد.

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت حیدریه ادامه داد: هم اکنون زعفران ایران در قالب 10 برند زعفران نگین و 2 برند پوشال زعفران در بورس عرضه می گردد.

زبان ران گفت: برند های زرین و طلای سرخ تربت حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، ملل و نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت جام از برند های زعفران نگین و برند های طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برند های پوشال زعفران هستند.

/م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 5.5 تن زعفران در بورس معامله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 5.5 تن زعفران در بورس معامله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید