از خاطرات خوب رادوشویچ از بازی در پرسپولیس تا دوری از فوتبال

به گزارش وبلاگ استش، تهران (پانا) - دروازه بان سابق پرسپولیس بیان نمود خاطرات خوبی از حضور در تیم پرسپولیس و به خصوص طرفداران این تیم دارد و تاکید نمود ایران کشور دوم اوست.

از خاطرات خوب رادوشویچ از بازی در پرسپولیس تا دوری از فوتبال

به گزارش ایرنا، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات سال جاری پس از حدود 6 سال حضور در ایران این تیم را ترک کرد و به کشورش بازگشت. او این روزها به دور از هیاهوی فوتبال سعی دارد بیشتر در کنار خانواده اش وقت بگذراند.

رادو از دوران حضورش در پرسپولیس به عنوان یکی از برترین خاطرات فوتبالی اش یاد کرد و گفت: قهرمانی های متعدد با پرسپولیس خاطره خوبی برای او و خانواده اش بود. مشروح گفت وگوی او را در ادامه می خوانید.

این روزها از فوتبال دور هستی؟

بله. سعی کردم بیشتر در کنار خانواده ام باشم و وقتم را با آنها بگذرانم و با آرامش بیشتری به زندگی ادامه دهم. مدت زیادی از خانواده دور بودم و حتی فرزندم به جهان آمد من تنها 2 روز به کرواسی رفتم و بازگشتم اما الان دیگر مدام با آنها هستم و از زندگی در کنار خانواده لذت می برم.

یعنی تصمیمی برای آینده فوتبالی ات نگرفتی؟

فعلا تمریناتم را به صورت اختصاصی و البته فشرده انجام می دهم تا از شرایط آمادگی دور نباشم. اما ترجیح می دهم زود تصمیم نگیرم. می خواهم برترین انتخاب را داشته باشم.

دوری از خانواده در آن مقطع سخت نبود؟

به هر حال در زندگی حرفه ای شرایط فرق دارد. ما در جریان مسابقات بودیم و باید به تیم یاری می کردم.

سالی که گذشت برایت چگونه رقم خورد؟

در این سال اتفاق های ویژه ای برایم رخ داد. در روزهای خاتمهی سال از پرسپولیس جدا شدم و پس از چند سال حضور در ایران این اتفاق را پشت سرگذاشتم.

فکرش را می کردی اینگونه از پرسپولیس جدا شوی؟

زیاد دوست ندارم به عقب برگردم و در این مورد صحبت کنم. در سال های حضورم در پرسپولیس شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشتم، ولی بودن در این تیم بزرگ و طرفدارانش که واقعا در جهان بی نظیر هستند برایم اتفاق خوبی بود.

برترین خاطراتی که با این تیم داشتی؟

همراه پرسپولیس سال ها قهرمان شدم و موفقیت های خوبی را تجربه کردم که تا خاتمه عمرم آنها را فراموش نمی کنم. واقعا برترین دوران ورزشی ام بود.

با توجه به حضور طولانی مدت در ایران حتما از نوروز هم چیزهایی می دانی؟

بله. با بعضی آداب و رسوم ایرانی آشنایی پیدا کردم. می دانم آغاز سال همزمان با آغاز فصل بهار است که این اتفاق قشنگی است. می دانم مردم در آغاز سال برای هم آرزوهای خوب می نمایند و من هم آرزو می کنم که همه سالی موفقیت را پشت سر بگذارند.

حالا که دیگر در ایران حضور نداری اما امکان دارد دوباره روزی به ایران بازگردی؟

سوال سختی پرسیدید. من در ایران دوستان زیادی دارم و در این مدت با افراد زیادی در ایران آشنا شدم و هنوز هم با بعضی از آنها در ارتباط هستم. نمی دانم دوباره به ایران بازگردم یا نه، اما ایران همواره مانند کشور دوم من است.

به عنوان سوال خاتمهی، یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس بودی. قبول داری بعضی سعی می نمایند که تو را مقابل طرفداران قرار دهند؟

طرفداران خودشان بسیار باهوش هستند و همه چیز را می دانند. آنها خودشان می دانند که با چه مشکلاتی را در این مدت پشت سر گذاشتم، اما دیگر بعضی رفتارها غیر قابل تحمل بود که ترجیح می دهم راجع به آن صحبت نکنم. همه چیز واضح است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "از خاطرات خوب رادوشویچ از بازی در پرسپولیس تا دوری از فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خاطرات خوب رادوشویچ از بازی در پرسپولیس تا دوری از فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید